dc.contributor.author |
Коваленко, Олександр Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-14T07:18:54Z |
|
dc.date.available |
2025-03-14T07:18:54Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-14 |
|
dc.identifier.citation |
Коваленко О. М. Обґрунтування напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ПрАТ «Запорізький оліяжиркомбінат») : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7499 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є дослідження теоретичних аспектів і практичних засад
організації маркетингової діяльності підприємств та розробка заходів щодо їх
удосконалення.
Відповідно до мети дослідження в роботі були вирішені наступні
завдання:
- виявити роль і значення маркетингової діяльності в підвищенні
ефективності управління;
- визначити особливості організації маркетингової діяльності
підприємств;
- охарактеризувати методичні аспекти оцінки ефективності системи
маркетингу;
- розглянути основні аспекти діяльності ПрАТ «Запорізький
олійножировий комбінат»;
- охарактеризувати організацію маркетингової діяльності ПрАТ
«Запорізький олійножировий комбінат»;
12
- дослідити маркетингове середовище ПрАТ «Запорізький
олійножировий комбінат»;
- обґрунтувати маркетингову стратегію підприємства;
- оптимізувати структуру маркетингового та комунікаційного бюджету
ПАТ «Запорізький олійножировий комбінат» розробити заходи щодо
оптимізації структури маркетингового комунікаційного бюджету Запорізького
олійножирового комбінату. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.title |
Обґрунтування напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ПрАТ «Запорізький оліяжиркомбінат») |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |