Репозитарiй DSpace

Управління цифровим маркетингом підприємства (на матеріалах ТОВ «Інбел», с. Орловщина)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дрозд, Степан Володимирович
dc.date.accessioned 2025-03-14T07:13:33Z
dc.date.available 2025-03-14T07:13:33Z
dc.date.issued 2025-03-14
dc.identifier.citation Дрозд С. В. Управління цифровим маркетингом підприємства (на матеріалах ТОВ «Інбел», с. Орловщина) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 102 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7498
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена аналізу інструментів цифрового маркетингу. В роботі висвітлені теоретико-методичні основи цифрового маркетингу; охарактеризовано інструменти цифрового маркетингу, здійснено аналіз економічної діяльності підприємства; зроблена оцінка інструментів цифрового маркетингу; зроблено конкурентний аналіз, запропоновані напрями удосконалення економічної діяльності підприємства; розроблено шляхи покращення використання інструментів цифрового маркетингу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject інструменти цифрового маркетингу uk_UA
dc.subject SEO-аналіз uk_UA
dc.subject соціальний маркетинг uk_UA
dc.subject інтернет-реклама uk_UA
dc.subject еmail-маркетинг uk_UA
dc.subject асортимент uk_UA
dc.subject партерство uk_UA
dc.subject контент-маркетинг uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.title Управління цифровим маркетингом підприємства (на матеріалах ТОВ «Інбел», с. Орловщина) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу