dc.contributor.author |
Дрозд, Степан Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-14T07:13:33Z |
|
dc.date.available |
2025-03-14T07:13:33Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-14 |
|
dc.identifier.citation |
Дрозд С. В. Управління цифровим маркетингом підприємства (на матеріалах ТОВ «Інбел», с. Орловщина) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 102 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7498 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена аналізу інструментів цифрового маркетингу.
В роботі висвітлені теоретико-методичні основи цифрового маркетингу;
охарактеризовано інструменти цифрового маркетингу, здійснено аналіз економічної
діяльності підприємства; зроблена оцінка інструментів цифрового маркетингу;
зроблено конкурентний аналіз, запропоновані напрями удосконалення економічної
діяльності підприємства; розроблено шляхи покращення використання інструментів
цифрового маркетингу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
інструменти цифрового маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
SEO-аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
інтернет-реклама |
uk_UA |
dc.subject |
еmail-маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
асортимент |
uk_UA |
dc.subject |
партерство |
uk_UA |
dc.subject |
контент-маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.title |
Управління цифровим маркетингом підприємства (на матеріалах ТОВ «Інбел», с. Орловщина) |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |