Репозитарiй DSpace

Управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ “Щедро”)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гура, Денис Дмитрович
dc.date.accessioned 2025-03-13T09:37:55Z
dc.date.available 2025-03-13T09:37:55Z
dc.date.issued 2025-03-13
dc.identifier.citation Гура Д. Д. Управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ “Щедро”) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7497
dc.description.abstract Метою дослідження є розробка ефективної комунікаційної стратегії для успішного виведення бренду соєвого соусу «Щедро» на ринок В2С. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: - дослідження теоретичних основ комунікаційної стратегії; - фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ «Щедро»; - аналіз українського ринку соєвого соусу; - проведення якісного дослідження цільової аудиторії ринку В2С методом глибинного інтерв'ю; а також визначення основних сегментів цільової аудиторії ринку В2С за результатами дослідження; - аналіз маркетингових комунікаційних стратегій конкурентів; розробка комунікаційної стратегії для соєвого соусу торгової марки «Щедро» на ринку В2С. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.title Управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ “Щедро”) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу