Репозитарiй DSpace

Удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності закладу вищої освіти (на матеріалах Університет митної справи та фінансів)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горяна, Анастасія Костянтинівна
dc.date.accessioned 2025-03-13T09:33:00Z
dc.date.available 2025-03-13T09:33:00Z
dc.date.issued 2025-03-13
dc.identifier.citation Горяна А. К. Удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності закладу вищої освіти (на матеріалах Університет митної справи та фінансів) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7496
dc.description.abstract Метою даної кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретико-методичних положень та розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової комунікаційної політики УМСФ. Практична новизна дослідження полягає у виявленні особливостей формування та реалізації маркетингової та комунікаційної політики неприбуткових організацій. Додатковою новизною є застосування теоретичних розробок до аналізу конкретних маркетингових комунікаційних політик на прикладі УМСФ. Дослідження демонструє виклики та проблеми, з якими стикаються в освітній діяльності університетів, а також представляє ефективні методи та стратегії, які сприяють розвитку комунікації. Крім того, результати цього дослідження мають практичну цінність для УМСФ. Це пов'язано з тим, що рекомендації та напрями вдосконалення маркетингової комунікаційної політики можуть бути розроблені для покращення відносин з партнерами та підвищення ефективності УМСФ. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.title Удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності закладу вищої освіти (на матеріалах Університет митної справи та фінансів) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу