Репозитарiй DSpace

Формування та розвиток маркетингових конкурентних переваг підприємства (на матеріалах ТОВ «УКРРИБА ЛТД», м. Дніпро)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Говоруха, Анастасія Романівна
dc.date.accessioned 2025-03-13T09:30:01Z
dc.date.available 2025-03-13T09:30:01Z
dc.date.issued 2025-03-13
dc.identifier.citation Говоруха А. Р. Формування та розвиток маркетингових конкурентних переваг підприємства (на матеріалах ТОВ «УКРРИБА ЛТД», м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7495
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є аналіз та оцінка конкурентних переваг ТОВ «Укрриба ЛТД». з урахуванням стратегії маркетингу та розробка основних напрямків щодо їх підвищення. Результати дослідження викладені в роботі на здобуття ступеня магістра та дозволяють зробити висновки: розроблений алгоритм формування маркетингового механізму забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах зовнішніх викликів та загроз може сприяти підвищенню конкурентного потенціалу компанії; рекомендації, які розроблені під час дослідження можуть бути використані в ході діагностики і прогнозування подальшої діяльності ТОВ «Укрриба ЛТД». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.title Формування та розвиток маркетингових конкурентних переваг підприємства (на матеріалах ТОВ «УКРРИБА ЛТД», м. Дніпро) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу