dc.contributor.author |
Говоруха, Анастасія Романівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-13T09:30:01Z |
|
dc.date.available |
2025-03-13T09:30:01Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-13 |
|
dc.identifier.citation |
Говоруха А. Р. Формування та розвиток маркетингових конкурентних переваг підприємства (на матеріалах ТОВ «УКРРИБА ЛТД», м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 89 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7495 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є аналіз
та оцінка конкурентних переваг ТОВ «Укрриба ЛТД». з урахуванням стратегії
маркетингу та розробка основних напрямків щодо їх підвищення. Результати дослідження
викладені в роботі на здобуття ступеня магістра та дозволяють зробити
висновки: розроблений алгоритм формування маркетингового механізму
забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах зовнішніх
викликів та загроз може сприяти підвищенню конкурентного потенціалу
компанії; рекомендації, які розроблені під час дослідження можуть бути
використані в ході діагностики і прогнозування подальшої діяльності ТОВ
«Укрриба ЛТД». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.title |
Формування та розвиток маркетингових конкурентних переваг підприємства (на матеріалах ТОВ «УКРРИБА ЛТД», м. Дніпро) |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |