dc.contributor.author |
Гамзіна, Олеся Янівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-13T09:26:08Z |
|
dc.date.available |
2025-03-13T09:26:08Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-13 |
|
dc.identifier.citation |
Гамзіна О. Я. Удосконалення маркетингової стратегії (на матеріалах «МЦАО Поліклініка Святого Антипи») : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 77 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7494 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад
питання маркетингової стратегії підприємства; визначенню видів
маркетингових стратегій; аналізу ролі стратегічного маркетингу в розвитку
підприємства; дослідженню зовнішнього середовища компанії «МЦАО
Поліклініка Святого Антипи»; проведенню аналізу маркетингової стратегії
компанії та формуванню шляхів її удосконалення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
персоналізований маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення маркетингової стратегії (на матеріалах «МЦАО Поліклініка Святого Антипи») |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |