Репозитарiй DSpace

Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрієвський, Олександр Валерійович
dc.date.accessioned 2025-03-13T08:33:55Z
dc.date.available 2025-03-13T08:33:55Z
dc.date.issued 2025-03-13
dc.identifier.citation Андрієвський О. В. Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7490
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних аспектів формування конкурентних переваг на основі стратегічного маркетингу на виробничих підприємствах, розробка та демонстрація практичних рекомендацій. Предметом дослідження є теоретико-методичні, науково-практичні аспекти та рекомендації щодо формування конкурентних переваг на основі стратегічного маркетингу ПрАТ «Запорізький олійножировий комбінат». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.title Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу