dc.contributor.author |
Андрієвський, Олександр Валерійович |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-13T08:33:55Z |
|
dc.date.available |
2025-03-13T08:33:55Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-13 |
|
dc.identifier.citation |
Андрієвський О. В. Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 84 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7490 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних аспектів
формування конкурентних переваг на основі стратегічного маркетингу на
виробничих підприємствах, розробка та демонстрація практичних
рекомендацій. Предметом дослідження є теоретико-методичні, науково-практичні
аспекти та рекомендації щодо формування конкурентних переваг на основі
стратегічного маркетингу ПрАТ «Запорізький олійножировий комбінат». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.title |
Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |