dc.contributor.author |
Послєдов, Д. М. |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-10T09:34:20Z |
|
dc.date.available |
2025-03-10T09:34:20Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-10 |
|
dc.identifier.citation |
Послєдов Д. М. Розробка нового сценарію 2D-гри з використанням штучного інтелекту та оптимізації ігрових механік в середовищі Unity 6 : кваліфікаційна робота магістра : 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 103 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7450 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є створення нової версії ігрового застосунку з
використанням новітніх методів розробки, побудови дизайну рівнів та
використанням сервісів штучного інтелекту для покращення або оптимізації
вже наявних скриптів.
Дана кваліфікаційна робота присвячена створенню ігрових механік та
дизайну рівнів в новій версії додатку на рушію Unity 6 з використанням сервісів
штучного інтелекту для дороблення або оптимізаціїї вже наявних алгоритмів.
Особливу увагу було виділено створенню скриптів, новому дизайну рівнів,
розробленого нелінійним методом, та покращенню або оптимізації вже
наявних механік. У процесі роботи було проведено дослідження сучасних
тенденцій в розробці ігрових застосунків. Було проведено аналіз ролі сервісів
штучного інтелекту в розробці ігрових застосунків, а також актуальності
наявних технологій для розв’язання поставленої задачі. Дослідження
представляє інноваційний підхід через використання сучасних методів
розробки ігрових застосунків та використання інноваційних інструментів
розробки для покращення та оптимізації скриптів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
скрипт |
uk_UA |
dc.subject |
штучний інтелект |
uk_UA |
dc.subject |
клас |
uk_UA |
dc.subject |
об’єкт |
uk_UA |
dc.title |
Розробка нового сценарію 2D-гри з використанням штучного інтелекту та оптимізації ігрових механік в середовищі Unity 6 |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |