Репозитарiй DSpace

Управління ціновою політикою як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Повторенко, Анастасія Віталіївна
dc.date.accessioned 2025-03-04T09:08:08Z
dc.date.available 2025-03-04T09:08:08Z
dc.date.issued 2025-03-04
dc.identifier.citation Повторенко А. В. Управління ціновою політикою як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства : кваліфікаційна робота магістра : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024.135 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7395
dc.description.abstract Робота присвячена розробці та обґрунтуванню напрямків удосконалення цінової політики з метою підвищення конкурентоспроможності та визначені, виходячи з основних конкурентних переваг ТОВ «Еголіст Груп», що мають бути враховані в управлінні ціновою політикою. В роботі розглянуто характерні риси та особливості концепції розвитку методів утворення ціни. Проведений комплексний аналіз діяльності ТОВ «Еголіст Груп», надано пропозиції щодо методики встановлення ціни на основі цінності послуг. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject цінова політика uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність підприємства uk_UA
dc.subject ТОВ «Еголіст Груп» uk_UA
dc.title Управління ціновою політикою як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу