Репозитарiй DSpace

Управління досвідом взаємодії споживача з підприємством

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Писаревський, Едуард Олегович
dc.date.accessioned 2025-03-04T08:37:30Z
dc.date.available 2025-03-04T08:37:30Z
dc.date.issued 2025-03-04
dc.identifier.citation Писаревський Е. О. Управління досвідом взаємодії споживача з підприємством : кваліфікаційна робота магістра : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 104 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7393
dc.description.abstract Магістерська робота присвячена дослідженню взаємодії споживача з підприємством на прикладі ФОП «Бурчак Є.В. та ФОП «Луцик Т.І.», та розробці практичних рекомендацій щодо впровадження інноваційних процесів на підприємстві у період економічних криз. Дослідження включає в себе аналіз сучасного стану підприємницької діяльності, визначення ключових факторів, що впливають на господарську діяльність підприємства, а також конкурентоспроможність та ефективність функціонування в кризових ситуаціях. Проаналізовано основні показники діяльності та розглянуто особливості ведення бізнесу ФОП «Бурчак Є.В. та ФОП «Луцик Т.І.» Особлива увага приділяється ролі інновацій у забезпеченні успішної адаптації бізнесу. Робота включає аналіз функціонування інноваційних екосистем та їхній вплив на бізнес та можливості використання інноваційних стратегій для подолання труднощів. Робота не тільки аналізує теоретичні аспекти, але й пропонує конкретні інноваційні шляхи подолання економічних криз для забезпечення стійкості підприємства. Отримані результати можуть служити підґрунтям для подальших досліджень та розробки практичних рекомендацій щодо впровадження інновацій у бізнес-процеси в умовах економічних криз. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject споживач uk_UA
dc.subject економічна криза uk_UA
dc.subject інноваційний розвиток uk_UA
dc.subject підприємництво uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.subject інноваційні стратегії uk_UA
dc.subject інноваційна екосистема uk_UA
dc.subject конкуренція uk_UA
dc.title Управління досвідом взаємодії споживача з підприємством uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу