DSpace Repository

Труднощі у просуванні українських товарів та брендів на платформах Amazon та eBay

Show simple item record

dc.contributor.author Щитов, Д. М.
dc.date.accessioned 2025-02-19T06:19:05Z
dc.date.available 2025-02-19T06:19:05Z
dc.date.issued 2025-02-19
dc.identifier.citation Щитов Д. М. Труднощі у просуванні українських товарів та брендів на платформах Amazon та eBay. Національні інтереси України : науково-практичний журнал. 2024. № 3(3). С. 454-469. uk_UA
dc.identifier.issn 3041-1793
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7203
dc.description.abstract Стаття детально розглядає основні виклики, з якими стикаються українські підприємці при виході на міжнародні ринки через такі платформи, як Amazon і еBаy. Систематизуються та аналізуються фактори, які ускладнюють просування українських товарів на міжнародні ринки; особливості, переваги та недоліки зазначених електронних платформ та умови роботи на них. Увага приділяється, зокрема, таким проблемам, як недостатня обізнаність зарубіжних споживачів про українські бренди, мовні бар’єри, логістичні труднощі, відмінності в культурних споживчих уподобаннях, валютні ризики, різноманітні регуляції та стандарти, проблеми з поверненням товарів, тощо. Зазначено українські бренди, які вже успішно просунулися на платфор- мах Amazon та eBay, та українські вироби, які користуються особливим попитом. Дослідження також пропонує практичні рекомендації для підприємців, включаючи: використання соціальних мереж, впливових осіб та контент- маркетингу для підвищення впізнаваності (стратегія маркетингу), співпраця з міжнародними дистриб’юторами та платформами для покращення логістики та збільшення охоплення (партнерства). На прикладі успішних українських брендів, які подолали ці труднощі, а також SWOT-аналізу українських товарів на міжнародних платформах автор демонструє потенціал українських товарів на глобальному ринку та пропонує рекомендації по подоланню перешкод їх просування на міжнародних електронних платформах. На основі аналізу промоушена цих та інших зарубіжних успішних торговельних марок визначено ключові стратегії, які можуть бути адаптовані для просування українських брендів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавнича група "Наукові перспективи" uk_UA
dc.subject е-комерція uk_UA
dc.subject електронні платформи uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject Amazon uk_UA
dc.subject eBay uk_UA
dc.subject товари uk_UA
dc.subject асортимент uk_UA
dc.subject українські підприємці uk_UA
dc.title Труднощі у просуванні українських товарів та брендів на платформах Amazon та eBay uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account