Репозитарiй DSpace

Розробка моделі концептуалізації бази маркетингових знань за допомогою теорії категорій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Костенко, О. П.
dc.date.accessioned 2016-05-18T08:44:33Z
dc.date.available 2016-05-18T08:44:33Z
dc.date.issued 2016-05-18
dc.identifier.citation 1. Левыкин В. М. Категорное моделирование предметных областей на основе знаний в системах принятия решений / В. М. Левыкин, Т. М. Неофитная // Науковий вісник КУЕІТУ. Нові технології. – 2006. – № 4(14). – С. 21–25. 2. Солодовников В. В. Теория сложности и проектирование систем управления / В. В. Солодовников, В. И. Тумаркин. – М. : Наука, 1990. – 168 с. 3. Александрян Р. А. Общая топология / Р. А. Александрян, Э. А. Мирзахонян. – М. : Высш. школа, 1979. – 336 с. 4. Введение в топологию : учеб. пособие / Ю. Г. Борисович, Н. М. Близняков, Я. А. Израилевич, Т. Н. Фоменко. – 2-е изд., доп. – М. : Наука. Физматлит, 1995. – 416 с. 5. Мендельсон Э. Введение в математическую логику / Мендельсон Э. – М. : Наука, 1971. – 320 с. 6. Метешкин К. А. Особенности представления объектов категории иерархическими структурами / К. А. Метешкин / Системи обробки інформації : збірник наукових праць. – Вип. 4(10). – ХФВ “Транспорт України”, 2000. – С. 143–146. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/715
dc.description.abstract У статті розроблено концептуальну модель категорії маркетингу – продукції підприємства, що дозволяє перейти до однієї формальної моделі подання об’єктів маркетингу у вигляді ієрархічної структури. Крім того, синтезовано модель концептуалізації бази маркетингових знань маркетингової інформаційної системи за допомогою теорії категорій. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Академія митної служби України uk_UA
dc.relation.ispartofseries Технічні науки;1/2012
dc.subject база маркетингових знань uk_UA
dc.subject об’єкт маркетингу uk_UA
dc.subject категорія маркетингу uk_UA
dc.subject теорія категорії uk_UA
dc.subject marketing knowledge base uk_UA
dc.subject marketing facility uk_UA
dc.subject category marketing uk_UA
dc.subject category theory uk_UA
dc.title Розробка моделі концептуалізації бази маркетингових знань за допомогою теорії категорій uk_UA
dc.title.alternative Development of marketing knowledge base conceptualization model by using the theory of categories uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2012/1
    Серія "Технічні науки"

Показати скорочений опис матеріалу