dc.contributor.author |
Костенко, О. П. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-18T08:44:33Z |
|
dc.date.available |
2016-05-18T08:44:33Z |
|
dc.date.issued |
2016-05-18 |
|
dc.identifier.citation |
1. Левыкин В. М. Категорное моделирование предметных областей на основе знаний в системах принятия решений / В. М. Левыкин, Т. М. Неофитная // Науковий вісник КУЕІТУ. Нові технології. – 2006. – № 4(14). – С. 21–25. 2. Солодовников В. В. Теория сложности и проектирование систем управления / В. В. Солодовников, В. И. Тумаркин. – М. : Наука, 1990. – 168 с. 3. Александрян Р. А. Общая топология / Р. А. Александрян, Э. А. Мирзахонян. – М. : Высш. школа, 1979. – 336 с. 4. Введение в топологию : учеб. пособие / Ю. Г. Борисович, Н. М. Близняков, Я. А. Израилевич, Т. Н. Фоменко. – 2-е изд., доп. – М. : Наука. Физматлит, 1995. – 416 с. 5. Мендельсон Э. Введение в математическую логику / Мендельсон Э. – М. : Наука, 1971. – 320 с. 6. Метешкин К. А. Особенности представления объектов категории иерархическими структурами / К. А. Метешкин / Системи обробки інформації : збірник наукових праць. – Вип. 4(10). – ХФВ “Транспорт України”, 2000. – С. 143–146. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/715 |
|
dc.description.abstract |
У статті розроблено концептуальну модель категорії маркетингу – продукції підприємства, що дозволяє перейти до однієї формальної моделі подання об’єктів маркетингу у вигляді ієрархічної структури. Крім того, синтезовано модель концептуалізації бази маркетингових знань маркетингової інформаційної системи за допомогою теорії категорій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Академія митної служби України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Технічні науки;1/2012 |
|
dc.subject |
база маркетингових знань |
uk_UA |
dc.subject |
об’єкт маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
категорія маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
теорія категорії |
uk_UA |
dc.subject |
marketing knowledge base |
uk_UA |
dc.subject |
marketing facility |
uk_UA |
dc.subject |
category marketing |
uk_UA |
dc.subject |
category theory |
uk_UA |
dc.title |
Розробка моделі концептуалізації бази маркетингових знань за допомогою теорії категорій |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Development of marketing knowledge base conceptualization model by using the theory of categories |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |