Репозиторий Dspace

Персоналізація і конфіденційність: баланс між користувацьким досвідом та юридичною відповідністю

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Волинець, В. В.
dc.date.accessioned 2025-02-14T12:13:21Z
dc.date.available 2025-02-14T12:13:21Z
dc.date.issued 2025-02-14
dc.identifier.citation Волинець В. В. Персоналізація і конфіденційність: баланс між користувацьким досвідом та юридичною відповідністю. Правова позиція. №3 (44). 2024. С. 55-59. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7150
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню питань, пов’язаних із персоналізацією і конфіденційністю, наразі має значну актуальність оскільки в сучасному суспільстві електронна комерція та цифрові технології посідають чільне місце. В умовах швидкого розвитку онлайн-сервісів рітейлери зіштовхуються з необхідністю залучення і втримання споживачів різними маркетинговими стратегіями. Однією із таких стратегій є персоналізація. Персоналізація як маркетингова складова е-бізнесу повинна ґрунтуватися на балансуванні між залученням більшої кількості споживачів із подібними інтересами та дотриманням законодавчих норм щодо захисту персональних даних. Головними чинниками балансу є забезпечення ключових показників, зокрема застосування технологій збору та аналізу даних, обґрунтованість міджнародного законодавства, а також низка етичних питаннь, пов’язаних із використанням персональних даних. Дослідження розглядає переваги, пов’язані із персоналізацією як позитивною складовою для бізнесу і споживачів, а також ризики, пов’язані із неналежним використанням чи заволодінням конфіденційними даними. Сучасні нормативно-правові акти, зокрема й регламент GDPR виступає на захисті сторін електронної комерції, при цьому зобов’язуючи компанії дотримуватися принципів прозорості, безпеки та етики при зборі і використанні персональних даних. Таким чином формуються умови для розробки ефективних стратегій, які поєднують в собі технологічні можливості та етичні стандарти. На основі проведеного аналізу можна припустити, що успішна персоналізація в електронній комерції може бути впроваджена лише тоді, коли на належному рівні дотримано принципу захищеності даних. Будь які порушення персоналізації повинні каратися. Це створить основу для формування прозорого електронного бізнесу і підвищить попитв цьому сегменті. Отже, майбутнє електронної комерції безпосередньо залежить від готовності бізнесу знайти цей баланс – забезпечуючи інноваційний, але одночасно безпечний досвід для своїх клієнтів. Лише на основі довіри та дотримання прав споживачів можна досягти стійкого розвитку в цій динамічній і конкурентній галузі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject персоналізація uk_UA
dc.subject конфіденційність uk_UA
dc.subject е-commerce uk_UA
dc.subject рітейлери uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject міжнародні стандарти uk_UA
dc.subject омнікальність uk_UA
dc.title Персоналізація і конфіденційність: баланс між користувацьким досвідом та юридичною відповідністю uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2024/3(44)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись