DSpace Repository

Публічне управління розвитком соціального підприємництва в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Грязнов, Д. С.
dc.date.accessioned 2025-02-13T13:24:02Z
dc.date.available 2025-02-13T13:24:02Z
dc.date.issued 2025-02-13
dc.identifier.citation Грязнов Д. С. Публічне управління розвитком соціального підприємництва в Україні. Публічне управління та митне адміністрування. №4 (43). 2024. С. 36-41. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7137
dc.description.abstract У статті розглянуто підходи до розвитку соціального підприємництва за сучасних умов та в історичному розрізі. Встановлено, що соціальне підприємництво є актуальним як в економіці, так і у соціальній сфері, оскільки поєднує комерційну та соціальну мету. Визначено, що соціальне підприємництво повною мірою є революцією бізнесу, тому що одночасно вирішує соціальні проблеми та прибутковість у підприємництві. Доведено, що розвиток соціального підприємництва йде набагато повільніше та характеризується низкою проблем. Здебільшого ці проблеми пов’язані з державним регулюванням. З’ясовано, що створення соціальних підприємств може бути важливим не тільки для соціальних підприємців або споживачів їх послуг, але й самої держави. Досліджено розбіжності в тлумаченні поняття соціального підприємництва. Реформування публічного управління соціальним сектором в Україні та формування соціального підприємництва виступає основним елементом трансформації структури національної економіки та концептуальною основою формування її нової моделі, яка має базуватися на соціалізаціі виробництва; розширенні соціальних аспектів виробництва; формуванні передумов створення соціальних інститутів та соціальної інфраструктури; розвитку соціального підприємництва як самостійної функціональної складової. Запропоновано сформувати чіткий механізм соціального підприємництва та сприяти його розвитку шляхом створення належного середовища, в якому зможуть розвиватись соціальні підприємства. В основу соціального підприємництва має бути покладено парадигму, засновану на: концепції підприємництва (здійснення систематичних нововведень на основі контролю джерел інновацій та можливостей, що надаються ринком); держави (система соціальних та моральних цінностей та норм, планування суспільного розвитку, формування інститутів, соціальна політика, фінансування соціальної сфери, «соціальний контроль»); «капіталізму» (методи та напрями трансформації системи розподілу та перерозподілу); особистих, колективних та громадських інтересів; наявних ресурсів; пріоритетів суспільства та цілей державної політики; дієвих методів задоволення соціальних потреб з урахуванням реальної політичної та соціальної обстановки в країні). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject публічне управління uk_UA
dc.subject механізм управління uk_UA
dc.subject держава uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject соціальне підприємництво uk_UA
dc.title Публічне управління розвитком соціального підприємництва в Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024/4(43)
    Правонаступник наукового збірника “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Державне управління”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account