dc.contributor.author |
Стахнюк, Вікторія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-13T12:26:06Z |
|
dc.date.available |
2025-02-13T12:26:06Z |
|
dc.date.issued |
2025-02-13 |
|
dc.identifier.citation |
Стахнюк В. А. Управління асортиментною політикою на основі конкурентного аналізу : кваліфікаційна робота магістра : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7135 |
|
dc.description.abstract |
Магістерська робота присвячена дослідженню сутності управління асортиментної політики на прикладі ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», та розробці шляхів удосконалення асортиментої політики на підприємстві.
Дослідження включає в себе оцінку товарного асортименту ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», аналіз конкурентних переваг товарно-асортиментної політики підприємства. Розглянуто особливості управління асортиментом товарів ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Особлива увага приділяється формуванню товарного асортименту на підприємстві. Робота включає аналіз товарного асортименту ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» та розробку шляхів удосконалення управління асортиментною політикою.
Робота не тільки аналізує теоретичні аспекти, але й пропонує стратегії та напрямки формування ефективної асортиментної політики для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Отримані результати можуть служити підґрунтям для подальших досліджень та розробки практичних рекомендацій щодо ефективності управління асортиментною політикою підприємства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
товар |
uk_UA |
dc.subject |
асортимент |
uk_UA |
dc.subject |
товарна номенклатура |
uk_UA |
dc.subject |
асортимент товарів |
uk_UA |
dc.subject |
конкуренція |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
товари-замінники |
uk_UA |
dc.title |
Управління асортиментною політикою на основі конкурентного аналізу |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |