Репозиторий Dspace

Дослідження можливостей Unity для інтеграції геопросторових даних у 3D-моделюванні ландшафтів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Булгакова, О. Ф.
dc.contributor.author Ульяновська, Ю. В.
dc.contributor.author Рябоволенко, В. А.
dc.date.accessioned 2025-02-12T12:42:49Z
dc.date.available 2025-02-12T12:42:49Z
dc.date.issued 2025-02-12
dc.identifier.citation Булгакова О. Ф., Ульяновська Ю. В., Рябоволенко В. А. Дослідження можливостей Unity для інтеграції геопросторових даних у 3D-моделюванні ландшафтів. Системи та технології. № 2 (68). 2024. С. 16-22. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6643
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7107
dc.description.abstract У статті здійснено дослідження можливостей платформи Unity для інтеграції геопросторових даних у процесі 3D-моделювання ландшафтів. Об’єктом дослідження виступає процес створення реалістичних 3D-моделей ландшафтів із використанням відкритих джерел геопросторових даних, таких як OpenStreetMap та MapBox. У ході роботи було проаналізовано основні методи інтеграції геопросторових даних у середовище Unity, визначено переваги та недоліки різних підходів, а також розглянуто можливості операційних систем у підтримці цього процесу. Результати дослідження показують, що Unity є потужним інструментом для 3D-візуалізації, який завдяки своїй гнучкості та можливостям підтримки різних форматів даних дозволяє створювати реалістичні та деталізовані моделі ландшафтів. Зокрема, проведені тести підтвердили, що використання методів рівнів деталізації (LOD), компресії текстур та оптимізації матеріалів дозволяє зберігати високу продуктивність Unity навіть на системах з обмеженими ресурсами. Водночас виявлено, що ефективність інтеграції та візуалізації залежить від операційної системи, на якій працює Unity, а також від правильного вибору методів обробки та оптимізації даних. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості застосування розроблених підходів для створення високоякісних візуалізацій у сфері архітектури, містобудування та геодезії. Окрім того, запропоновані методи можуть бути використані для розробки навчальних та інтерактивних додатків, що потребують інтеграції реальних геопросторових даних. Виявлені підходи до оптимізації процесів обробки та візуалізації даних можуть знайти застосування у розробці ігор та віртуальних середовищ, де вирішальне значення мають висока продуктивність і реалістичність моделювання. Отримані висновки також можуть слугувати основою для подальших досліджень, спрямованих на оптимізацію процесів інтеграції даних у 3D-моделюванні та розширенні функціональних можливостей Unity для роботи з різними джерелами геопросторових даних. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject 3D-моделювання uk_UA
dc.subject Unity uk_UA
dc.subject геопросторові дані uk_UA
dc.subject OpenStreetMap uk_UA
dc.subject MapBox uk_UA
dc.subject візуалізація ландшафтів uk_UA
dc.subject інтеграція даних uk_UA
dc.subject операційна система uk_UA
dc.title Дослідження можливостей Unity для інтеграції геопросторових даних у 3D-моделюванні ландшафтів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2024/2(68)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись