Репозитарiй DSpace

Стандартизація в сфері гостинності – необхідність сучасності й фактор залучення іноземних інвестицій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яковлєва-Мельник, Н. Г.
dc.contributor.author Джинджоян, В. В.
dc.date.accessioned 2025-02-12T07:25:46Z
dc.date.available 2025-02-12T07:25:46Z
dc.date.issued 2025-02-12
dc.identifier.citation Яковлєва-Мельник Н. Г., Джинджоян В. В. Інтеграційний підхід до енергоефективності у проєктуванні та будівництві об’єктів готельно-ресторанного бізнесу. Системи та технології. № 2 (68). 2024. С. 182-189. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6643
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7087
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемам в сфері гостинності – конкурентоздатності, інвестиційної привабливості, що пов’язані з недостатнім рівнем стійкості, відсутністю гарантій та недотриманням стандартів світового рівня. Авторами дослідження розглянути системи стандартизації та сертифікації різних рівнів, що сьогодні є невід’ємною частиною діяльності учасників ринку гостинності. В статті наведено основні тенденції ринку готельно-ресторанного бізнесу: активне відновлення попиту на послуги гостинності, поєднання роботи на відпочинку («bleisure’ stays»), гіперперсоналізація попиту, турбота про здоров’я, що потребують від учасників галузі додаткових зусиль і коштів. Безперечним підтвердженням якості послуг, управління на підприємстві є дотримання стандартів і норм, показники яких направлені на досягнення цілей сталого розвитку, підприємства, галузі, регіону та країни в цілому. В статті розглянуто особливості стандартів ESRS, IFRS S1 та IFRS S2, набір індикаторів Hotel Sustainability Basics, галузеві критерії GSTC, стандарти ISO. Не втрачають свою актуальність стандарти, завдяки яким контролюється якість в різноманітних сферах уже не одне десятиліття, а також, на вимогу сучасних проблем, розробляються нові. Стандарти IFRS S1 та IFRS S2, що були видані лише минулого року, націлені на дотримання підприємствами курсу досягнення Цілей сталого розвитку. Стандарти покликані сформувати довіру та впевненість у діяльності підприємств, допомогти знайти спільну мову щодо впливу кліматичних ризиків між інвесторами та бізнесами. Авторами наведено основні проблемні моменти процесів стандартизація для українського ринку гостинності та подальші перспективи розвитку галузі. Наголошено, що дотримання стандартів різних рівнів та направленостей закладами гостинності – не лише надає гарантії споживачам, під час прийняття рішення про купівлю послуги, але й виступає гарантом сталості та перспективності для інвесторів, що приймають рішення інвестувати нові проекти готельно-ресторанного бізнесу. Такі кроки допоможуть якнайшвидшому відновленню та сталому розвитку вітчизняних підприємств сфери гостинності, зайняття вигідних конкурентних позицій на світових ринках. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject стандарти uk_UA
dc.subject стандартизація uk_UA
dc.subject сертифікація uk_UA
dc.subject міжнародна система стандартизації uk_UA
dc.subject іноземні інвестиції uk_UA
dc.subject інвестори uk_UA
dc.subject послуги гостинності uk_UA
dc.subject гостинність uk_UA
dc.subject сталий розвиток uk_UA
dc.title Стандартизація в сфері гостинності – необхідність сучасності й фактор залучення іноземних інвестицій uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2024/2(68)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Показати скорочений опис матеріалу