dc.contributor.author |
Щитов, Д. М. |
|
dc.contributor.author |
Романчук, Л. А. |
|
dc.contributor.author |
Мормуль, М. Ф. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-11T08:10:57Z |
|
dc.date.available |
2025-02-11T08:10:57Z |
|
dc.date.issued |
2025-02-11 |
|
dc.identifier.citation |
Щитов Д. М., Романчук Л. А., Мормуль М. Ф. Динаміка діяльності українських підприємств на електронних і традиційних ринках. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». 2024. № 4(77). С.115-122. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2707-6172 |
|
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7066 |
|
dc.description.abstract |
Стаття аналізує зміни в ефективності ведення бізнесу підприємствами України в умовах розвитку електронної комерції. Вивчаються основні фактори, які впливають на діяльність підприємств у двох типах ринкових середовищ: традиційному і електронному. Окрему увагу приділено перевагам та викликам, які з’являються при переході від класичних моделей продажу до онлайн-торгівлі, а також фінансовим та організаційним аспектам ведення бізнесу в обох сегментах. У роботі порівнюються витрати, прибутковість, доступ до нових ринків, а також клієнтський досвід на електронних і традиційних платформах. Особлива увага приділяється темі адаптації підприємств до нових умов, гнучкості ведення бізнесу та використанню інноваційних технологій для оптимізації процесів продажу. Висновки дослідження можуть бути корисними для підприємців, які прагнуть знайти оптимальні стратегії продажу товарів у сучасному конкурентному середовищі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Міжнародний університет бізнесу і права |
uk_UA |
dc.subject |
електронна комерція |
uk_UA |
dc.subject |
електронні ринки |
uk_UA |
dc.subject |
збут товарів |
uk_UA |
dc.subject |
традиційна торгівля |
uk_UA |
dc.subject |
бізнес-моделі |
uk_UA |
dc.title |
Динаміка діяльності українських підприємств на електронних і традиційних ринках |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |