DSpace Repository

Звабливість країн для електронної торгівлі на прикладі України та Німеччини

Show simple item record

dc.contributor.author Романчук, Л. А.
dc.contributor.author Щитов, Д. М.
dc.contributor.author Мормуль, М. Ф.
dc.date.accessioned 2025-02-11T07:46:27Z
dc.date.available 2025-02-11T07:46:27Z
dc.date.issued 2025-02-11
dc.identifier.citation Романчук Л. А., Щитов Д. М., Мормуль М. Ф. Звабливість країн для електронної торгівлі на прикладі України та Німеччини. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: "Економічні науки". 2024. № 8(88). Т.1. С. 137-148. uk_UA
dc.identifier.issn 2709-5444 (online)
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7063
dc.description.abstract Електронна комерція є одним із основних меседжів нашої епохи. Вона стрімко розвивається та удосконалюється. А на її розвиток та обсяг впливають багато чинників. Дослідники зазвичай виділяють технічні фактори (стандарти безпеки і надійності, пропускна спроможність мереж, спеціалізовані веб-сервери, можливість інтегрувати програмне забезпечення з існуючими програмами або базами даних, тощо) та нетехнічні (висока вартість створення власної програми, обмежена можливість оцінки товару, недовіра споживачів до інтернет-покупок, відсутність прямого контакту зі споживачами, висока залежність від IT-технологій, тощо), на підставі яких роблять висновок про задовільні чи незадовільні умови електронної торгівлі в тій чи іншій країні. Але на ведення е-комерції можуть впливати й інші чинники – як позитивні, що сприяють її збільшенню, так і негативні, які створюють перешкоди на шляху її розвитку. Ми запропонуємо систему із 9такихкритеріїв якості та зручності здійснення електронної торгівлі в розвинутих країнах. А також проведемопорівняльний аналіз стану, зручності, прибутковості ведення та перспектив розвитку електронної комерції в Німеччині та Україні на підставівласного досвіду життя та роботи в цих країнах. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Інтернаука" uk_UA
dc.subject е-комерція uk_UA
dc.subject Німеччина uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject привабливість країн uk_UA
dc.subject експертні оцінки uk_UA
dc.subject ваги uk_UA
dc.subject згортка uk_UA
dc.subject інтегральний критерій uk_UA
dc.subject електронний бізнес uk_UA
dc.title Звабливість країн для електронної торгівлі на прикладі України та Німеччини uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account