dc.contributor.author |
Романчук, Л. А. |
|
dc.contributor.author |
Щитов, Д. М. |
|
dc.contributor.author |
Мормуль, М. Ф. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-11T07:30:36Z |
|
dc.date.available |
2025-02-11T07:30:36Z |
|
dc.date.issued |
2025-02-11 |
|
dc.identifier.citation |
Романчук Л. А., Щитов Д. М., Мормуль М. Ф. Імідж України у порівнянні з країнами ЄС у контексті проживання та зайняття електронною комерцією. Причорноморські економічні студії. 2024. Вип. 89. С. 79-85. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2524-0900 |
|
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7060 |
|
dc.description.abstract |
У статті аналізується імідж України в контексті її привабливості для проживання та
ведення електронної комерції в порівнянні з країнами Західної Європи. Пропонується нова система критеріїв, що дозволяє більш об’єктивно оцінити добробут та комфорт життя в різних країнах. Проведено порівняльний аналіз запропонованих показників якості життя щодо України та Німеччини. Розроблено методологію розрахунку інтегрального критерія якості за допомогою методу експертних оцінок. Виявлено, що позиція України у світових рейтингах не відповідає реальному стану справ через недоліки в традиційних методах оцінювання. Зокрема, підкреслюється перевага ведення електронної торгівлі в Україні, якій притаманні нижчі податки, більша свобода, краща якість мобільного зв’язку та швидші доставки товарів та послуг, замовлених через електронні платформи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
uk_UA |
dc.subject |
імідж |
uk_UA |
dc.subject |
електронна комерція |
uk_UA |
dc.subject |
експертні оцінки |
uk_UA |
dc.subject |
інфраструктура |
uk_UA |
dc.subject |
Інтернет-покриття |
uk_UA |
dc.subject |
якість життя |
uk_UA |
dc.title |
Імідж України у порівнянні з країнами ЄС у контексті проживання та зайняття електронною комерцією |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |