Репозиторий Dspace

Соціально-комунікативна парадигма розвитку телебачення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ятчук, О. М.
dc.contributor.author Кодацька, Н. О.
dc.date.accessioned 2025-02-06T08:42:11Z
dc.date.available 2025-02-06T08:42:11Z
dc.date.issued 2025-02-06
dc.identifier.citation Ятчук О. М., Кодацька Н. О. Соціально-комунікативна парадигма розвитку телебачення. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2019. Вип. 3 (39). С.68 – 72. uk_UA
dc.identifier.issn 2219-8741
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6967
dc.description.abstract Здійснені дослідження медіа підтверджують, що соціально-комунікаційний вимір телебачення необхідно розглядати в контексті історіографічних і теоретико-методологічних досліджень, масово-комунікаційних процесів. Для кожного з періодів характерна тенденція до розвитку в трьох загальних напрямах: технологічному, розвитку контенту та розвитку взаємодії з глядачем. Надбання кожного періоду та вдосконалення технологічних аспектів (телевізійні стандарти, передача сигналу, супутниковий зв’язок, удосконалення техніки, відеозапис тощо) впливали на розвиток моделей on-line і off-line мовлення. Узагальнення спостережень щодо розвитку зазначених моделей телебачення, як і телебачення взагалі, свідчать, що коливання інтересу глядача й виробника до кожної з них залежить від стану технологічного розвитку, політичних і комунікаційних завдань. Використовуючи періодизацію розвитку телебачення, запропоновану різними дослідниками в ході аналізу контенту, ми зафіксували новий етап розвитку телебачення, який пов’язаний з впливом інтернеткомунікації, який ми означили як «період медіаінтеграції» – виокремлюючи новий технологічний компонент (мережу Інтернет), появу нового контенту та новий формат взаємодії з глядачем, який поширюються поза простором телевізійної комунікації. Телевізійний контент тяжіє до ускладнення творчого, технологічного й комунікаційного впливу, а взаємодія з глядачем змінюється від спостереження та опосередкованої реакції на телепрограму до безпосереднього зв’язку та взаємодії. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Класичний приватний університет uk_UA
dc.subject відкрите суспільство uk_UA
dc.subject інтерактивне телебачення uk_UA
dc.subject медіааудиторія uk_UA
dc.subject соціальна комунікація uk_UA
dc.subject on-line broadcasting uk_UA
dc.subject off-line broadcasting uk_UA
dc.title Соціально-комунікативна парадигма розвитку телебачення uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись