Репозиторий Dspace

Суспільні комунікації в контексті трансформації медіасередовища

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кодацька, Н. О.
dc.contributor.author Ятчук, О. М.
dc.contributor.author Лесюк, О. В.
dc.date.accessioned 2025-02-05T12:49:34Z
dc.date.available 2025-02-05T12:49:34Z
dc.date.issued 2025-02-05
dc.identifier.citation Кодацька Н. О. Ятчук О. М. Лесюк О. В. Суспільні комунікації в контексті трансформації медіасередовища. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. №4 (48). 2021. С. 70-76. uk_UA
dc.identifier.issn 2219-8741
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6954
dc.description.abstract Розглянуто комунікацію як системний процес взаємодії, в якому можна простежити різні способи створення, передачі та декодування інформації (повідомлення) з метою впливу на дії, поведінку, стан суб’єкта. Здійснено огляд новітніх тенденцій у сфері медіакомунікацій, які визначено як професійну діяльність у медіасередовищі з метою формування певних усвідомлень у масовій аудиторії, які поширюються в інформаційному просторі з використанням специфічних мовних кодів. Залежно від типу відправлень виділено друковані, аудіовізуальні та цифрові комунікації в медіа. Проведено аналіз складових елементів масової комунікації та визначено її особливості. Розглянуто таку ознаку сучасного інформаційного простору, як інтерактивність – момент, коли створення та поширення контенту збігаються та дають можливість активно залучати аудиторію до реагування на контент або до вза- ємодії у створенні повідомлень. Проаналізовано аудиторію як сукупність споживачів інформації в медіапросторі, що виникає на основі задоволення їх потреб через використання певного каналу комунікації та форми повідомлення, а також є ознакою будь-якого комунікаційного каналу. Головним завданням медіакомунікації визначено взаємодію між медіакомунікатором та аудиторією з метою налагодження ефективного каналу комунікації або окремих ефективних взаємодій як окремих акцій. Виділено характерні риси медіакомунікації: наявність професійного комунікатора; використання професійної технології для поширення інформації; масова аудиторія; кодування та декодування повідомлення за допомогою специфічних знаків; спільний простір; використання медіа як соціального інституту. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Класичний приватний університет uk_UA
dc.subject аудиторія медіа uk_UA
dc.subject ефекти комунікаційного впливу uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject креатори повідомлень uk_UA
dc.subject масова комунікація uk_UA
dc.title Суспільні комунікації в контексті трансформації медіасередовища uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись