Репозиторий Dspace

Телевізійна комунікація в контексті розвитку суспільства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ятчук, О. М.
dc.contributor.author Кодацька, Н. О.
dc.date.accessioned 2025-02-05T12:33:08Z
dc.date.available 2025-02-05T12:33:08Z
dc.date.issued 2025-02-05
dc.identifier.citation Ятчук О. М., Кодацька Н.О. Телевізійна комунікація в контексті розвитку суспільства. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. №1. 2020. С.68–74. uk_UA
dc.identifier.issn 2219-8741
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6952
dc.description.abstract У статті простежено динаміку основних чинників розвитку сучасного телебачення, переходу від традиційних технологій телевізійного мовлення до новітніх. Процес розвитку цифрового телебачення та широкосмугового Інтернету визначено технічним шляхом для розв’язання проблеми інтегруванні нових технологій до традиційного телеконтенту. Проаналізовано шляхи розширення можливостей взаємодії між глядачем і телевиробником у контексті подолання кризи традиційних технологій. Визначено, що інтеграція, розвиток мобільного зв’язку та інтернет-технологій є ознакою сучасного світового медіапростору та здійснює суттєвий вплив на формування громадської думки. Проведено аналіз актуальних медіадосліджень, що стосуються проблем теорії масової комунікації. Розглянуто феномен «соціальне телебачення», що об’єднує перегляд телепередач з одночасним спілкуванням у соціальних мережах. Розкрито визначальні чинники медіакомунікаційного спілкування, досліджено процес здійснення зворотного зв’язку з глядачами на телебаченні. Констатовано, що розвиток сучасних технологій, а саме цифрового мовлення та впровадження широкосмугового доступу до мережі Інтернет для створення мультимедійної платформи, що поєднує сервіси інтернет-комунікації та телевізійний контент, сприяє вдосконаленню механізму взаємодії телемовника й глядача. Розглянуто теорію концептуалізації журналістики, засновану на конструкції ідентичності: журналісти розуміють свою аудиторію і, як члени цієї аудиторії, підключаються до своїх громад. Проведено аналіз інтегрованої журналістської діяльності, яка вклчає три етапи: збирання, редагування та поширення інформації. Визначено, що вплив Інтернету надає змогу споживачеві відігравати свою роль на кожному з етапів і таким чином допомогти журналісту визначити ступінь актуальності цієї історії для себе та потенційної аудиторії. Виокремлено спільні риси сучасного телеконтенту, здійснено порівняльний аналіз тенденції розвитку інтерактивних телепрограм телебачення США, Великої Британії та України. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Класичний приватний університет uk_UA
dc.subject громадська думка uk_UA
dc.subject двовекторна комунікація uk_UA
dc.subject зворотний зв’язок uk_UA
dc.subject методи спілкування uk_UA
dc.subject телевізійна аудиторія uk_UA
dc.subject телефонізація країни uk_UA
dc.title Телевізійна комунікація в контексті розвитку суспільства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись