Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Даценко, В. В.
dc.contributor.author Міщенко, Д. А.
dc.contributor.author Хурдей, В. Д.
dc.contributor.author Павловська, І. Г.
dc.contributor.author Семенова, Л. Ю.
dc.contributor.author Дронова, Т. С.
dc.date.accessioned 2024-10-23T12:01:10Z
dc.date.available 2024-10-23T12:01:10Z
dc.date.issued 2024-10-23
dc.identifier.citation Маркетинг: Модель 7P : навч. посіб. / В. В. Даценко, Д. А. Міщенко, В. Д. Хурдей, І. Г. Павловська, Л. Ю. Семенова, Т. С. Дронова. Дніпро : УМСФ, 2023. 142 с. Серія : «Бізнес. Економіка. Фінанси». uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-328-211-4
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6905
dc.description.abstract У навчальному посібнику «Маркетинг: Модель 7P» систематизовано теоретичні основи маркетингу послуг та концепції маркетингу 7Р. Навчальний матеріал викладено у доступній формі, з практичними завданнями, для опрацювання теорії в контексті реальної ситуації та опанування навичок практичної роботи у сфері послуг. Окремо, до кожної теми, сформовано актуальні дискусійні питання, що допоможе розібратися в сучасних проблемах маркетингу послуг та знайти альтернативні рішення. Для самоперевірки запропоновано тести та контрольні запитання базового курсу «Маркетинг послуг». Зміст та структура навчального посібника адаптовані до вимог дистанційної форми навчання. Рекомендовано здовувачам вищої освіти, викладачам освітньої програми «Маркетинг», фахівцям, чия діяльність пов’язана з маркетингом, а також для самостійної підготовки до вступу в магістратуру на спеціальність 075 «Маркетинг». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Бізнес. Економіка. Фінанси;
dc.title Маркетинг: Модель 7P uk_UA
dc.type Book uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу