DSpace Repository

Забезпечення ефективності маркетингових інструментів у підтримці людей з особливими потребами: міжнародний аспект

Show simple item record

dc.contributor.author Македон, В. В.
dc.date.accessioned 2024-10-10T11:25:10Z
dc.date.available 2024-10-10T11:25:10Z
dc.date.issued 2024-10-10
dc.identifier.citation Македон В. В. Забезпечення ефективності маркетингових інструментів у підтримці людей з особливими потребами: міжнародний аспект. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №3(87). С. 97-103. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6860
dc.description.abstract У статті було досліджено ефективність маркетингових інструментів у підтримці людей з особливими потребами на міжнародному рівні. Особлива увага була приділена використанню соціальних медіа, реклами та PR-кампаній як основних інструментів, що сприяють соціальній інтеграції вразливих груп населення. Було оцінено, що такі платформи не лише розповсюджують інформацію, але й забезпечують можливість взаємодії з аудиторією, залучаючи спільноти до активної участі. Було оцінено, що поєднання соціальних медіа, реклами та PR-кампаній забезпечує найкращий результат у досягненні соціальних цілей. У підсумку було розроблено стратегічні рекомендації для підвищення ефективності маркетингових інструментів у підтримці людей з особливими потребами. Вперше було систематизовано та оцінено ключові маркетингові стратегії, які успішно впроваджуються на глобальному рівні для підтримки цієї вразливої групи населення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject маркетингові інструменти uk_UA
dc.subject маркетингові продукти uk_UA
dc.subject люди з особливими потребами uk_UA
dc.subject рекламна кампанія uk_UA
dc.subject міжнародна компанія uk_UA
dc.subject маркетингові ініціативи uk_UA
dc.title Забезпечення ефективності маркетингових інструментів у підтримці людей з особливими потребами: міжнародний аспект uk_UA
dc.title.alternative Ensuring the effectiveness of marketing tools in support of people with special needs: an international aspect uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024/3(87)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account