Репозитарiй DSpace

Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прядко, О. М.
dc.contributor.author Чміль, Г. Л.
dc.contributor.author Олініченко, К. С.
dc.date.accessioned 2024-10-07T11:20:56Z
dc.date.available 2024-10-07T11:20:56Z
dc.date.issued 2024-10-07
dc.identifier.citation Прядко О. М., Чміль Г. Л., Олініченко К. С. Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізації. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №1(85). С. 84-90. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6824
dc.description.abstract Цифровізація – зміна форми бізнесу за умов цифрової реальності з урахуванням даних. Авторами розглянуто основні визначення поняття цифрової економіки. Досліджено вплив бізнес-процесів цифрової трансформації на маркетингову діяльність, організовано взаємодію суб’єктів ринку в цифровому середовищі, визначено характер і спрямованість трансформації процесів, які контролюють маркетингову діяльність у цифровій економіці. Запропонова схема маркетингових комунікацій у цифровому середовищі, яка представляє загальну систему, в якій існує маркетингова координація, і вказує на цифрову платформу, на якій ця взаємодія зараз реалізована. Наведено можливі шляхи реалізації комунікації в контексті цифровізації. Розкрито особливості координації інноваційних процесів на основі маркетингу відносин. Визначено її переваги і недоліки у маркетинговій координації інноваційних процесів. Розроблено відповідні маркетингові інструменти для створення інноваційних технологій. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject цифровізація uk_UA
dc.subject маркетингова координація uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject взаємодія uk_UA
dc.subject цифрова економіка uk_UA
dc.subject учасники інноваційного процесу uk_UA
dc.subject цифрова трансформація uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.title Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізації uk_UA
dc.title.alternative Marketing coordination of innovative processes in the context of digitalization uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2024/1(85)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу