dc.contributor.author |
Прядко, О. М. |
|
dc.contributor.author |
Чміль, Г. Л. |
|
dc.contributor.author |
Олініченко, К. С. |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-07T11:20:56Z |
|
dc.date.available |
2024-10-07T11:20:56Z |
|
dc.date.issued |
2024-10-07 |
|
dc.identifier.citation |
Прядко О. М., Чміль Г. Л., Олініченко К. С. Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізації. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №1(85). С. 84-90. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6824 |
|
dc.description.abstract |
Цифровізація – зміна форми бізнесу за умов цифрової реальності з урахуванням даних. Авторами розглянуто основні
визначення поняття цифрової економіки. Досліджено вплив бізнес-процесів цифрової трансформації на маркетингову діяльність, організовано взаємодію суб’єктів ринку в цифровому середовищі, визначено характер і спрямованість
трансформації процесів, які контролюють маркетингову діяльність у цифровій економіці. Запропонова схема маркетингових комунікацій у цифровому середовищі, яка представляє загальну систему, в якій існує маркетингова координація, і вказує на цифрову платформу, на якій ця взаємодія зараз реалізована. Наведено можливі шляхи реалізації комунікації в контексті цифровізації. Розкрито особливості координації інноваційних процесів на основі маркетингу відносин.
Визначено її переваги і недоліки у маркетинговій координації інноваційних процесів. Розроблено відповідні маркетингові
інструменти для створення інноваційних технологій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
цифровізація |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова координація |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.subject |
взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова економіка |
uk_UA |
dc.subject |
учасники інноваційного процесу |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова трансформація |
uk_UA |
dc.subject |
бізнес |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing coordination of innovative processes in the context of digitalization |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |