DSpace Repository

Роль соціальних мереж у створенні та управлінні іміджем бренду малого підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Шматок, М. В.
dc.date.accessioned 2024-10-07T10:52:48Z
dc.date.available 2024-10-07T10:52:48Z
dc.date.issued 2024-10-07
dc.identifier.citation Шматок М. В. Роль соціальних мереж у створенні та управлінні іміджем бренду малого підприємства. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №1(85). С. 91-97. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6823
dc.description.abstract В сучасному підприємницькому середовищі малі підприємства стикаються з унікальними викликами та обмеженнями, серед яких особливе місце займають обмежені ресурси. Одним із ключових аспектів успішного функціонування та розвитку малих підприємств є вміння ефективно управляти брендом. Саме у цьому контексті виникає необхідність ретельного вивчення та розуміння ролі соціальних мереж у процесі управління брендом малих підприємств. Однією з важливих задач, яку ставлять перед собою малі підприємства, є зростання пізнаваності їхніх брендів серед цільової аудиторії. В умовах обмежених ресурсів необхідно вдосконалювати стратегії просування, зосереджуючись на ефективних методах та інструментах. Серед таких інструментів особливе місце займають соціальні мережі, що стають не лише платформою для спілкування, але й потужним інструментом у формуванні позитивного іміджу та взаємодії з клієнтами. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject управління брендом uk_UA
dc.subject малий бізнес uk_UA
dc.subject маркетинг в соціальних мережах uk_UA
dc.subject брендінг uk_UA
dc.subject інструменти маркетингу uk_UA
dc.subject стратегії просування uk_UA
dc.subject ефективність маркетингової компанії uk_UA
dc.title Роль соціальних мереж у створенні та управлінні іміджем бренду малого підприємства uk_UA
dc.title.alternative The role of social media in creating and managing the brand image of a small business uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024/1(85)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account