Репозиторий Dspace

Особливості дисциплінарної відповідальності державних службовців

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Задоя, І. І.
dc.date.accessioned 2024-09-27T07:28:32Z
dc.date.available 2024-09-27T07:28:32Z
dc.date.issued 2024-09-27
dc.identifier.citation Задоя І. І. Особливості дисциплінарної відповідальності державних службовців / І. І. Задоя // Правова позиція, № 2 (43), 2024. С. 106-110. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6770
dc.description.abstract У статті досліджено сутність поняття «дисциплінарна відповідальність державного службовця» як адміністративно-правової категорії. Наведено авторське визначення поняття «дисциплінарна відповідальність державного службовця». На підставі аналізу положень Закону України «Про державну службу», з’ясовано підстави притягнення державних службовців до дисциплінарної відповідальності. Виокремлено та охарактеризовано особливості дисциплінарної відповідальності державних службовців порівняно з іншими видами відповідальності, що полягають у: 1) наявності спеціальної підстави притягнення до відповідальності: вчинення дисциплінарного проступку, передбаченого законодавством; 2) наявності спеціального суб’єкта, уповноваженого приймати рішення про порушення дисциплінарного провадження, накладення дисциплінарного стягнення чи закриття дисциплінарного провадження; 3) законодавчому визначенні строку притягнення до дисциплінарної відповідальності: 6 місяців з дня, коли керівник державної служби дізнався або мав дізнатися про вчинення дисциплінарного проступку або 1 рік після його вчинення або постановлення відповідної окремої ухвали суду; 4) законодавчому закріпленні процедури здійснення дисциплінарного провадження; 5) визначенні меж повноважень суб’єкта призначення щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності; 6) закріпленні обмежувального терміну проведення дисциплінарного провадження: 45 календарних днів, з можливістю його продовжити, але не більш як до 60; 7) санкційній обмеженості спеціального суб’єкта, що полягає в праві накласти на державного службовця за один дисциплінарний проступок лише один вид дисциплінарного стягнення; 8) визначенні обмежувального строку для прийняття суб’єктом призначення рішення про накладення на державного службовця дисциплінарного стягнення чи закриття дисциплінарного провадження, що складає 10 календарних днів з дня отримання пропозиції відповідної комісії або ж подання дисциплінарної комісії; 9) наданні права державному службовцю оскаржити до суду наказ (розпорядження) про накладення дисциплінарного стягнення протягом 10 календарних днів після одержання його копії; 10) встановленні обмежувального строку дії дисциплінарного стягнення: 1 рік; 11) настанні негативних наслідків: під час дії дисциплінарного стягнення (крім зауваження) заходи заохочення до державного службовця не застосовуються. Встановлено, що застосування до державних службовців можливе лише за наявності фактичної, юридичної та процесуальної підстав. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;№ 2 (43), 2024
dc.subject державна служба uk_UA
dc.subject державні службовці uk_UA
dc.subject службова дисципліна uk_UA
dc.subject дисциплінарна відповідальність державних службовців uk_UA
dc.subject дисциплінарний проступок uk_UA
dc.subject дисциплінарні стягнення uk_UA
dc.title Особливості дисциплінарної відповідальності державних службовців uk_UA
dc.title.alternative Features of disciplinary responsibility of civil servants uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2024/2(43)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись