DSpace Repository

Загальна характеристика системи інструментів діяльності Національного Агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів

Show simple item record

dc.contributor.author Павленко, В. І.
dc.date.accessioned 2024-09-13T10:57:31Z
dc.date.available 2024-09-13T10:57:31Z
dc.date.issued 2024-09-13
dc.identifier.citation Павленко В. І. Загальна характеристика системи інструментів діяльності Національного Агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів / В. І. Павленко // Правова позиція, № 4 (41), 2023. С. 20-25. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6745
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню інструментів діяльності АРМА. Виокремлено та охарактеризовано загальні засади та особливості застосування АРМА таких інструментів як нормативно-правовий акт, адміністративний акт, адміністративний договір, вчинення юридично значущих дій, здійснення матеріально-технічних операцій, план. Встановлено, що АРМА як центральний орган виконавчої влади зі спеціальним статусом наділяється повноваженнями видавати як внутрішні (внутрішньовідомчі), так зовнішні (позавідомчі) нормативно-правові акти. З’ясовано, що зовнішні (позавідомчі) нормативно-правові акти АРМА приймаються одноособово (у випадках передбачених законодавством з метою визначення організації внутрішньої діяльності АРМА та порядку реалізації окремих повноважень тощо) та спільні (у випадках передбачених законодавством з метою визначення порядку та засад взаємодії АРМА з іншими органами державної влади, передусім правоохоронного сектору, обміну документами та інформацією; умов доступу АРМА до відомостей інформаційних баз інших органів тощо). Визначено, що адміністративні акти як основний інструмент діяльності АРМА мають внутрішньоорганізаційний та зовнішньоорієнтований характер. Виокремлено такі ознаки припису про усунення порушень вимог законодавства: 1) винесення у разі виявлення порушення вимог законодавства у частині ведення обліку, проведення оцінки та управління активами; 2) адресованість керівникам органів, підприємств, установ, організацій; 3) обов’язковість до виконання; 4) обов’язковість інформування АРМА про результати виконання припису; 5) настання юридичних наслідків у разі невиконання. Обґрунтовано, що припис про усунення порушень вимог законодавства є адміністративним актом. Акцентується увага на необхідності посилення застосування в діяльності АРМА таких інструментів як адміністративний договір та план. Стосовно останнього пропонується відновити щорічне планування діяльності АРМА. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;№ 4 (41), 2023
dc.subject АРМА uk_UA
dc.subject інструменти публічного адміністрування uk_UA
dc.subject нормативно-правовий акт uk_UA
dc.subject адміністративний акт uk_UA
dc.subject припис uk_UA
dc.subject адміністративний договір uk_UA
dc.subject план uk_UA
dc.subject юридично значуща дія uk_UA
dc.subject матеріально-технічні операції uk_UA
dc.title Загальна характеристика системи інструментів діяльності Національного Агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів uk_UA
dc.title.alternative General characteristics of the system of tools for the operation of the National Agency of Ukraine for finding, tracing and management of assets derived from corruption and other crimes uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023/4(41)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account