Репозитарiй DSpace

Міжнародний досвід у сфері захисту прав споживачів та його застосування в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Твердохліб, О. С.
dc.date.accessioned 2024-08-26T11:45:10Z
dc.date.available 2024-08-26T11:45:10Z
dc.date.issued 2024-08-26
dc.identifier.citation Твердохліб О. С. Міжнародний досвід у сфері захисту прав споживачів та його застосування в Україні / О. С. Твердохліб // Публічне управління та митне адміністрування, № 1 (40), 2024. С. 61-65. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-9653
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6695
dc.description.abstract Автором виявлено, що в сучасному світі захист прав споживачів є однією з найважливіших сфер громадської політики та правозахисної діяльності. Автором досліджено, міжнародний досвід у сфері захисту прав споживачів та його застосування в Україні з метою виявлення можливостей покращення системи захисту прав споживачів у нашій країні. Автор аналізує міжнародний досвід у цій області, зокрема роль та функції міжнародних організацій, таких як Всесвітня організація з охорони здоров'я, Організація Об'єднаних Націй та Європейський Союз, у встановленні стандартів з захисту прав споживачів. Обґрунтовані ключові принципи та інструменти, що застосовуються на міжнародному рівні для забезпечення захисту прав споживачів, такі як стандарти якості продукції, механізми врегулювання спорів та системи покарань для порушень. Досліджено ситуація в сфері захисту прав споживачів в Україні. Дослідженні законодавчі акти та інституційна структура, що регулює цю сферу, а також існуючі проблеми та виклики, з якими стикаються українські споживачі. Зокрема, звертається увага на недостатню ефективність механізмів реагування на порушення прав споживачів, відсутність ефективного моніторингу якості продукції та послуг, а також недостатню обізнаність споживачів щодо їхніх прав. Крім цього, визначити можливі шляхи покращення системи захисту прав споживачів в Україні на основі міжнародного досвіду. Зокрема, досліджено можливості удосконалення законодавства, збільшення ефективності контролю якості продукції та послуг, а також зміцнення інституційного потенціалу для захисту прав споживачів. Крім того, акцентується на важливості інформаційної кампанії та освіти споживачів щодо їхніх прав та можливостей для захисту. Виявлено, що стаття акцентує увагу на визначенні конкретних рекомендацій та стратегій для поліпшення системи захисту прав споживачів в Україні на основі міжнародного досвіду. Підкреслено, що висновки статті націлені на створення сучасного та ефективного механізму захисту прав споживачів, який відповідає найвищим міжнародним стандартам і сприяє підвищенню якості життя громадян України uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;№ 1 (40), 2024
dc.subject захист прав споживачів uk_UA
dc.subject міжнародний досвід uk_UA
dc.subject інформаційна підтримка uk_UA
dc.subject просвітництво uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject механізми вирішення спорів uk_UA
dc.subject контроль якості uk_UA
dc.title Міжнародний досвід у сфері захисту прав споживачів та його застосування в Україні uk_UA
dc.title.alternative International experience in the field of consumer rights protection and its application in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2024/ №1(40)
    Правонаступник наукового збірника “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Державне управління”

Показати скорочений опис матеріалу