Репозитарiй DSpace

Розрахунок економії часу при створенні тесту за допомогою штучного інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тягунова, М. Ю.
dc.contributor.author Киричек, Г. Г.
dc.contributor.author Костецький, Д. В.
dc.date.accessioned 2024-08-21T11:55:18Z
dc.date.available 2024-08-21T11:55:18Z
dc.date.issued 2024-08-21
dc.identifier.citation Тягунова М. Ю. Розрахунок економії часу при створенні тесту за допомогою штучного інтелекту / М. Ю. Тягунова, Г. Г. Киричек, Д. В. Костецький // Системи та технології, № 1 (67), 2024. С. 65-71. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6643
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6667
dc.description.abstract Дистанційне навчання розвивається вже багато десятиліть, але найбільшу увагу було привернуто до нього з початку поширення пандемії COVID-19, коли у всьому світі було введено карантинні обмеження. Завдяки цьому, про-цес інтеграції цього типу навчання у звичне очне було прискорено [1]. Адже саме дистанційне навчання, завдяки його гнучкості, допомогло продовжити виконувати навчальний план та навчатись майже за графіком, який створюєш сам собі. Але перелічуючи переваги дистанційного навчання, в нього також є і негативні впливи на організм, а саме: погір-шення зору, постави, психологічні аспекти. Дистанційне навчання має багато переваг над звичайним відвідуванням аудиторій тим, що вивчати матеріали можна будь-де, а якщо щось було не зрозуміло, то можна переглянути його ще раз, також лекції й завдання можна завантажити на пристрій і тим самим навчатися без світла або інтернету [2]. Саме під час дистанційного навчання опитування у вигляді тестування стає все більш розповсюдженим та актуальним. Розрахунок економії часу при створенні тестів з використанням штучного інтелекту є основним аспек-том даної роботи. Використовуючи алгоритми штучного інтелекту, було оптимізовано процес створення тестів, зменшуючи час і зусилля, необхідні викладачам. Це передбачає розробку математичної моделі для кількісної оцінки часу, збереженого при використанні штучного інтелекту порівняно з традиційними методами створення тестів вручну. Результати цього розрахунку дають цінну інформацію про підвищення ефективності, яку пропонує штучний інтелект в освітніх установах, що, зрештою, сприятиме вдосконаленню технологічних методологій навчання.У даній роботі розроблено математичну модель розрахунку економії часу при створенні тестів за допомогою штучного інтелекту у порівнянні із власноручною розробкою тестів викладачем. Проведене дослідження показало, що з таким підходом можна досягти економії часу до 62,5%.Також у роботі наведено реалізацію створення тестів обома запропонованими варіантами (зі штучним інтелек-том та без нього) у системі, яка реалізована з використанням фреймворку Laravel.Отримані результати підтверджують доцільність та ефективність використання ШІ при розробці тестів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Системи та технології;No 1 (67), 2024
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject тестування uk_UA
dc.subject процес створення тестів uk_UA
dc.subject штучний інтелект uk_UA
dc.title Розрахунок економії часу при створенні тесту за допомогою штучного інтелекту uk_UA
dc.title.alternative Time savings calculation in test creation using Artificial Intelligence uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2024/1(67)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Показати скорочений опис матеріалу