DSpace Repository

Пошук шляхів підвищення ефективності функціонування системи технічної експлуатації радіоелектронних навігаційних систем

Show simple item record

dc.contributor.author Рагулін, С. В.
dc.contributor.author Зубенко, В. О.
dc.date.accessioned 2024-08-21T08:17:55Z
dc.date.available 2024-08-21T08:17:55Z
dc.date.issued 2024-08-21
dc.identifier.citation Рагулін С. В. Пошук шляхів підвищення ефективності функціонування системи технічної експлуатації радіоелектронних навігаційних систем / С. В. Рагулін, В. О. Зубенко // Системи та технології, № 1 (67), 2024. С. 84-89. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6643
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6664
dc.description.abstract Сучасні повітряні судна оснащуються цифровими пілотажно-навігаційними комплексами нового покоління, в яких всі системи мають вбудовані системи контролю і конструктивно виконуються у вигляді ряду легкозамінних блоків. Безпека польотів сучасних повітряних суден забезпечується шляхом резервування радіоелектронних навігаційних систем, в той час як регулярність польотів – шляхом створення достатньої кількості запасних легкозамінних блоків в обмінному фонді.У статті відзначається те, що висока інтеграція пілотажно-навігаційних комплексів і висока інтенсивність польотів повітряних суден призводить до того, що за результатами оперативного технічного обслуговування частина легкозамінних блоків помилково визнаються непрацездатними, демонтуються і відправляються на відновлення. Згідно зі статистичними даними, від 40 до 85% демонтованих легкозамінних блоків радіоелектронних навігаційних систем насправді є працездат-ними. Це породжує проблематику так званих непідтверджених дефектів. Північноамериканська авіаційна транспортна асоціація «The Air Transport Association» оцінює щорічні втрати на рівні в середньому 100 тисяч доларів на кожен середньо-магістральний літак. Велика кількість непідтверджених дефектів тягне за собою необхідність невиправданого збільшення обсягу в обмінному фонді запасних легкозамінних блоків для підтримки регулярності польотів, що призводить до значних капітальних витрат. Данна стаття присвячена пошуку можливостей зниження цих витрат за рахунок використання наземних автоматизованих систем контролю, що здійснюють перевірку демонтованих блоків з високою достовірністю і запобігають помилковій відправці працездатних легкозамінних блоків на відновлення. Однак закупка та експлуатація назем-них автоматизованих систем контролю також вимагає значних інвестицій.У роботі зазначено, що ефективність експлуатації повітряних суден безпосередньо визначається оптимальним варі-антом організації системи технічного обслуговування і ремонту, вибір якого ґрунтується на вирішенні комплексу завдань діагностичного забезпечення, методичного, нормативного забезпечення та оптимального формування обмінного фонду. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Системи та технології;№ 1 (67), 2024
dc.subject системи контролю uk_UA
dc.subject відновлення uk_UA
dc.subject технічне обслуговування uk_UA
dc.subject легкозамінні блоки uk_UA
dc.subject радіоелектронні навігаційні системи uk_UA
dc.title Пошук шляхів підвищення ефективності функціонування системи технічної експлуатації радіоелектронних навігаційних систем uk_UA
dc.title.alternative Finding ways to improve radio-electronic navigation systems operational efficiency uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024/1(67)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account