Репозитарiй DSpace

Аналіз резервних систем електроживлення пристроїв залізничної автоматики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бех, Я. П.
dc.date.accessioned 2024-08-15T07:24:27Z
dc.date.available 2024-08-15T07:24:27Z
dc.date.issued 2024-08-15
dc.identifier.citation Бех Я. П. Аналіз резервних систем електроживлення пристроїв залізничної автоматики / Я. П. Бех // Системи та технології, № 2 (66), 2023. С. 66-73. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6643
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6630
dc.description.abstract Пристрої автоматики та телемеханіки на залізничному транспорті (СЦБ) призначені для автоматизації про-цесів, пов'язаних з управлінням рухом поїздів, забезпечення безпеки та необхідної пропускної спроможності залізниць, а також оптимізації процесу перевезень.Рух поїздів по перегонах, поїзна та маневрова робота на станціях здійснюються в умовах безперервної дина-мічної обстановки. В таких умовах для швидкої передачі різних наказів та вказівок локомотивним бригадам та іншим працівникам, пов'язаним із рухом поїздів, застосовують залізничну сигналізацію. Вона дозволяє регулювати рух поїздів на перегонах, поїзну та маневрову роботу на станціях та забезпечує безпеку руху.Пристрої автоматики та телемеханіки, що використовуються в даний час на залізничному транспорті, по задачах і області застосування, що вирішуються, ділять на перегонні і станційні.Перегінні системи регулюють рух поїздів на перегонах, до них відносяться:– напівавтоматичне блокування регулює рух поїздів на ділянках з неінтенсивним рухом, правом на заняття поїздом перегону є дозвіл вихідного світлофора станції;– автоматичне блокування регулює рух поїздів за допомогою колійних світлофорів, встановлених на перегоні, які поділяють перегін на блок-дільниці. Покази прохідних світлофорів змінюються автоматично під дією поїздів, що рухаються. Основним елементом автоматичного блокування є рейкові ланцюги, головне призначення яких – визначення місцезнаходження поїздів;– автоматична локомотивна сигналізація підвищує безпеку руху поїздів та покращує умови праці локомотивних бригад – показання колійних світлофорів передаються безпосередньо до кабіни машиніста;– автоматичний диспетчерський контроль дає можливість зосередити інформацію про поїзну ситуацію та показання вхідних та вихідних станційних світлофорів у межах диспетчерського кола на табло поїзного диспетчера. Ця інформація дозволяє оперативно керувати рухом поїздів, вживаючи своєчасних заходів щодо виконання графіка руху.Станційні системи регулюють рух поїздів на станціях та великих ділянках, це:– електрична централізація стрілок та сигналів;– диспетчерська централізація є найбільш досконалим та ефективним засобом регулювання руху поїздів на заліз-ницях;– автоматизація сортувальних гірок – комплекс пристроїв, що підвищує переробну здатність сортувальних гірок. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Системи та технології;№ 2 (66), 2023
dc.subject пристрої залізничної автоматики uk_UA
dc.subject електропостачання залізниць uk_UA
dc.subject резервні джерела живлення uk_UA
dc.subject сонячні батареї uk_UA
dc.title Аналіз резервних систем електроживлення пристроїв залізничної автоматики uk_UA
dc.title.alternative Analysis of reserve power supply systems of railway automation devices uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2023/2(66)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Показати скорочений опис матеріалу