dc.contributor.author |
Семченко, Н. О. |
|
dc.contributor.author |
Український, Є. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-15T06:51:16Z |
|
dc.date.available |
2024-08-15T06:51:16Z |
|
dc.date.issued |
2024-08-15 |
|
dc.identifier.citation |
Семченко Н. О. Якість обслуговування пасажирів авіапідприємствами в аеропортових комплексах / Н. О. Семченко, Є. О. Український // Системи та технології, № 2 (66), 2023. С. 108-116. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2521-6643 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6626 |
|
dc.description.abstract |
Для підвищення конкурентоспроможності аеропортових комплексів на світовому ринку авіатранспортних послуг підприємствам доводиться особливу увагу приділяти питанням якості. Першочерговими показниками яко-сті послуг в авіаційній діяльності є авіаційна безпека, регулярність польотів та сервісне обслуговування. Але спектр потреб користувачів авіаційних послуг постійно розширюється і зростають вимоги до забезпечення їх якості. Паса-жир, оцінюючи рівень авіаційного сервісу, сприймає послугу в комплексі, незалежно від того, хто її надає – авіапереві-зник чи аеропорт, та ототожнює виключно з результатами діяльності авіакомпанії. Отже удосконаленням сервісу, наземного та в процесі польоту, займаються авіакомпанії.Стаття присвячена визначенню факторів, що впливають на якість обслуговування пасажирів в аеропортових комплексах як складової забезпечення конкурентоспроможності авіакомпаній. Подано критерії оцінювання якості обслуговування пасажирів в аеропортових комплексах, включаючи послуги на борту літака. Розроблено методику оцінки якості послуг аеропортового комплексу, що передбачає опитування пасажирів з метою отримання особової та загальної інформації щодо якості наданих послуг, виявлення недоліків в обслуговуванні пасажирів в аеропортових комплексах і подальшого удосконалення якості їх роботи. Також опитування дозволить визначити основні напрями роботи керівництва щодо покращення якості роботи аеропортового комплексу задля під-вищення економічних показників його діяльності.Практична значущість результатів дослідження полягає у можливості їх використання як інструменту управ-ління системою якості послуг аеропортового комплексу. Окремі положення можуть бути використані авіакомпаніями для комплексного розвитку наявного конкурентного потенціалу та досягнення успішного їх функціонування на ринку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Системи та технології;№ 2 (66), 2023 |
|
dc.subject |
обслуговування пасажирів |
uk_UA |
dc.subject |
якість обслуговуванн |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
авіакомпанія |
uk_UA |
dc.subject |
аеропортовий комплекс |
uk_UA |
dc.title |
Якість обслуговування пасажирів авіапідприємствами в аеропортових комплексах |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Passengers service quality by airlines in airport complexes |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |