DSpace Repository

Якість обслуговування пасажирів авіапідприємствами в аеропортових комплексах

Show simple item record

dc.contributor.author Семченко, Н. О.
dc.contributor.author Український, Є. О.
dc.date.accessioned 2024-08-15T06:51:16Z
dc.date.available 2024-08-15T06:51:16Z
dc.date.issued 2024-08-15
dc.identifier.citation Семченко Н. О. Якість обслуговування пасажирів авіапідприємствами в аеропортових комплексах / Н. О. Семченко, Є. О. Український // Системи та технології, № 2 (66), 2023. С. 108-116. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6643
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6626
dc.description.abstract Для підвищення конкурентоспроможності аеропортових комплексів на світовому ринку авіатранспортних послуг підприємствам доводиться особливу увагу приділяти питанням якості. Першочерговими показниками яко-сті послуг в авіаційній діяльності є авіаційна безпека, регулярність польотів та сервісне обслуговування. Але спектр потреб користувачів авіаційних послуг постійно розширюється і зростають вимоги до забезпечення їх якості. Паса-жир, оцінюючи рівень авіаційного сервісу, сприймає послугу в комплексі, незалежно від того, хто її надає – авіапереві-зник чи аеропорт, та ототожнює виключно з результатами діяльності авіакомпанії. Отже удосконаленням сервісу, наземного та в процесі польоту, займаються авіакомпанії.Стаття присвячена визначенню факторів, що впливають на якість обслуговування пасажирів в аеропортових комплексах як складової забезпечення конкурентоспроможності авіакомпаній. Подано критерії оцінювання якості обслуговування пасажирів в аеропортових комплексах, включаючи послуги на борту літака. Розроблено методику оцінки якості послуг аеропортового комплексу, що передбачає опитування пасажирів з метою отримання особової та загальної інформації щодо якості наданих послуг, виявлення недоліків в обслуговуванні пасажирів в аеропортових комплексах і подальшого удосконалення якості їх роботи. Також опитування дозволить визначити основні напрями роботи керівництва щодо покращення якості роботи аеропортового комплексу задля під-вищення економічних показників його діяльності.Практична значущість результатів дослідження полягає у можливості їх використання як інструменту управ-ління системою якості послуг аеропортового комплексу. Окремі положення можуть бути використані авіакомпаніями для комплексного розвитку наявного конкурентного потенціалу та досягнення успішного їх функціонування на ринку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Системи та технології;№ 2 (66), 2023
dc.subject обслуговування пасажирів uk_UA
dc.subject якість обслуговуванн uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject авіакомпанія uk_UA
dc.subject аеропортовий комплекс uk_UA
dc.title Якість обслуговування пасажирів авіапідприємствами в аеропортових комплексах uk_UA
dc.title.alternative Passengers service quality by airlines in airport complexes uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2023/2(66)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account