Репозитарiй DSpace

Віртуальна лабораторія як ефективне рішення під час дистанційної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тягунова, М. Ю.
dc.contributor.author Лаврик, В. Р.
dc.date.accessioned 2024-08-14T10:55:59Z
dc.date.available 2024-08-14T10:55:59Z
dc.date.issued 2024-08-14
dc.identifier.citation Тягунова М. Ю. Віртуальна лабораторія як ефективне рішення під час дистанційної освіти / М. Ю. Тягунова, В. Р. Лаврик // Системи та технології, № 2 (66), 2023. С. 125-131. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6643
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6624
dc.description.abstract У світі, де темпи змін і технологій стрімко прискорюються, навчання є більш важливим і актуальним, ніж будь-коли раніше. Нещодавні зміни в освітньому секторі докорінно змінили парадигму навчання, зокрема дві ключові події: пандемія COVID-19 та початок війни в Україні у 2022 році. Ці виклики вимагають нових та інноваційних рішень у навчальному процесі. Тим часом ситуація в навчальних закладах значно ускладнилася через початок війни в Україні у 2022 році. Ризики для студентів і викладачів, пов'язані з перебуванням в університетських кампусах під час конфлікту, зросли, що порушило важливі питання про те, як проводити і викладати заняття під час війни. Спільним фактором, який відіграв важливу роль у вирішенні цих проблем, стала наявність гаджета, який є у майже кожного: мобільного телефону. Цей пристрій став мостом між студентами та викладачами, дозволяючи проводити лекції та практичні заняття в режимі онлайн навіть тоді, коли фізичний доступ до університету був обмежений.Віртуальні лабораторії стають відповіддю на сучасні виклики у навчанні та надають студентам можливість отримати якісну освіту в умовах обмежень та кризи. Віртуальні лабораторії дозволяють студентам розвивати нави-чки та вдосконалювати свої знання, не виходячи з дому або з безпечного місця. Це інноваційні рішення, які підтримують навчальний процес і сприяють підвищенню якості освіти. Таким чином, віртуальні комп'ютерні лабораторії є необ-хідним елементом освітнього простору, який може гарантувати навчання та розвиток учнів навіть у найскладніших ситуаціях.У роботі проведено аналіз предметної області, визначено задачі, які потрібно вирішувати при створення вір-туальної лабораторії. Також було проаналізовано програмне забезпечення для віддаленого доступу до лабораторії. Описано приклад задач, які доцільно вирішувати в рамках напряму компʼютерної інженерії і наведено загальні риси завдань, для яких доцільно створювати віртуальні лабораторії. У роботі було розроблено структурну схему вірту-альної лабораторії, яка є базовою для будь-яких спеціальностей. Також було запропоновано та обґрунтовано вибір апаратної та програмної складової віртуальної лабораторії в межах ВНЗ та у віддалених користувачів, розроблено та описано алгоритм функціонування системи загалом. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Системи та технології;№ 2 (66), 2023
dc.subject віддалений доступ uk_UA
dc.subject віртуальна лабораторія uk_UA
dc.subject икладач uk_UA
dc.subject пеціалізоване обладнання uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.title Віртуальна лабораторія як ефективне рішення під час дистанційної освіти uk_UA
dc.title.alternative Virtual laboratory as an effective solution during distance education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2023/2(66)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Показати скорочений опис матеріалу