dc.contributor.author |
Володіна, Д.С. |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-30T08:14:56Z |
|
dc.date.available |
2024-07-30T08:14:56Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Володіна Д.С. Аналіз маркетингового стратегічного планування в організації та визначення його впливу на ефективність її ринкової діяльності: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 62 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6558 |
|
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
073 «Менеджмент»;2024 |
|
dc.title |
Аналіз маркетингового стратегічного планування в організації та визначення його впливу на ефективність її ринкової діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Diplom work |
uk_UA |