DSpace Repository

Аналіз маркетингового стратегічного планування в організації та визначення його впливу на ефективність її ринкової діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Володіна, Д.С.
dc.date.accessioned 2024-07-30T08:14:56Z
dc.date.available 2024-07-30T08:14:56Z
dc.date.issued 2024-07-30
dc.identifier.citation Володіна Д.С. Аналіз маркетингового стратегічного планування в організації та визначення його впливу на ефективність її ринкової діяльності: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 62 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6558
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 073 «Менеджмент»;2024
dc.title Аналіз маркетингового стратегічного планування в організації та визначення його впливу на ефективність її ринкової діяльності uk_UA
dc.type Diplom work uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account