dc.contributor.author |
Шпак, К.О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-30T08:02:36Z |
|
dc.date.available |
2024-07-30T08:02:36Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-30 |
|
dc.identifier.citation |
Шпак К.О. Розробка плану виведення продукту організації на зовнішній ринок: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 50 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6555 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є створення послідовного плану для організації для виходу на зовнішні ринки на прикладі власної торгової марки ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», аналіз основних напрямків діяльності організації, визначення можливостей та загроз діяльності, а також дослідження економічної ефективності підприємства. У роботі розглянуті основні методи та форми виходу на міжнародну арену, а також визначенні як слабкості, так і сильні сторони кожного з них. Визначені основні проблеми при розширенні підприємства та роль управління при зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Був досліджений досвід інших підприємств, що стало поштовхом до створення власної стратегії, яку я пропоную для розширення ринку збуту для продукції ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Проведений аналіз загроз для компанії та на основі SWOT – аналізу та запропоновані управлінські рішення для удосконалення роботи підприємства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
073 «Менеджмент»;2024 |
|
dc.subject |
зовнішній ринок |
uk_UA |
dc.subject |
план |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія розширення |
uk_UA |
dc.subject |
продукт |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
організація |
uk_UA |
dc.title |
Розробка плану виведення продукту організації на зовнішній ринок |
uk_UA |
dc.type |
Diplom work |
uk_UA |