Репозиторий Dspace

Психологічні особливості шкільних страхів в умовах дистанційного навчання

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Жданов, Д.О.
dc.date.accessioned 2024-07-30T07:22:06Z
dc.date.available 2024-07-30T07:22:06Z
dc.date.issued 2024-07-30
dc.identifier.citation Жданов Д.О. Психологічні особливості шкільних страхів в умовах дистанційного навчання: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 053 «Психологія» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 66 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6548
dc.description.abstract У роботі аналізується проблема шкільних страхів під час дистанційного навчання в учнів молодшого, середнього та старшого шкільного віку. В ході написання роботи було проведено теоретичне та методологічне обґрунтування дослідження шкільних страхів. Був підібраний комплекс методів дослідження, який відповідав поставленій меті. Проведено діагностику та аналіз шкільних страхів відповідно до проявів тривожності учнів молодшого, середнього та старшого шкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 053 «Психологія»;2024
dc.subject шкільні страхи uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject емоційний стан uk_UA
dc.subject діти uk_UA
dc.subject підлітки uk_UA
dc.subject вікові особливості uk_UA
dc.subject тривожність uk_UA
dc.title Психологічні особливості шкільних страхів в умовах дистанційного навчання uk_UA
dc.type Diplom work uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись