Репозитарiй DSpace

Обгрунтування напрямків реалізації маркетингової стратегії на підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Підберезна, В. С.
dc.date.accessioned 2024-03-13T08:54:01Z
dc.date.available 2024-03-13T08:54:01Z
dc.date.issued 2024-03-13
dc.identifier.citation Підберезна В. С. Обгрунтування напрямків реалізації маркетингової стратегії на підприємстві : кваліфікаційна робота магістра : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 125 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6507
dc.description.abstract Важливим аспектом для торгівельного підприємства, оскільки саме воно займається збутом товарів виробників, є організація товарного руху, формування товарного асортименту, транспортування, складування, пристосування товару до вимог споживача. Весь цей перелік функцій і становить останній елемент комплексу маркетингу – маркетингова збутова політика. Ефективність управління маркетинговою діяльністю на підприємстві залежить від ефективності функціонування системи організації маркетингу. Оскільки саме служба маркетингу повинна визначити стратегію маркетингу, здійснювати маркетинговий контроль, досліджувати ринок та формувати комплекс маркетингу фірми. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»;2024
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject організація маркетингу uk_UA
dc.subject збутова політика uk_UA
dc.title Обгрунтування напрямків реалізації маркетингової стратегії на підприємстві uk_UA
dc.type Diplom work uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу