Репозиторий Dspace

Управління рекламною діяльністю суб’єктів ЗЕД в умовах глобалізації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Юдіна, Н. В.
dc.date.accessioned 2016-04-26T11:58:47Z
dc.date.available 2016-04-26T11:58:47Z
dc.date.issued 2016-04-26
dc.identifier.citation 1. Герасимчук В. И. Инновационная модель развития экономики в условиях глобализации / В. И. Герасимчук, Т. В. Сакалош // Економічний вісник НТУУ “КПІ” : зб. наук. праць. – 2008. – № 5. – С. 79–87. 2. Юдина Н. В. Новое конкурентное преимущество – общечеловеческие ценности / Н. В. Юдина // Маркетинг услуг. – 2005. – № 4. – С. 69–78. 3. Юдина Н. В. Пять шагов на пути к эволюции / Н. В. Юдина // Маркетинг услуг. – 2007. – № 4 – С. 54–61. 4. Серф В. “Отец Интернета” предсказал закат Google [Електронний ресурс] / Серф В. / Новостной портал NEWS.am. – Режим доступа : http://news.rambler.ru/13310008. 5. Шульц Д. Е. Стратегические бренд-коммуникационные кампании / Д. Е. Шульц, Б. Е. Барнс. – М. : Изд. Дом Гребенникова, 2003. – 512 с. 6. Войчак А. В. Маркетингові комунікації у концепції відносин / А. В. Войчак, Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. – 2003. – № 3. – С. 14–17. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/649
dc.description.abstract Розглянуто вплив глобалізації на управління суб’єктом ЗЕД. Проаналізовано основні підходи та надано визначення рекламної діяльності підприємств. Відокремлено особливості управління рекламною діяльністю підприємств під впливом глобалізації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Академія митної служби України uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка;2/2012
dc.subject ситуативний підхід uk_UA
dc.subject рекламна діяльність uk_UA
dc.subject рекламне управління uk_UA
dc.subject еволюція реклами uk_UA
dc.subject situational approach uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject advertising management uk_UA
dc.subject evolution of Advertising uk_UA
dc.title Управління рекламною діяльністю суб’єктів ЗЕД в умовах глобалізації uk_UA
dc.title.alternative Management of advertising activity of the enterprises of foreign trade activities in the globalization conditions uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2012/2
    Серія "Економіка"

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись