Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фесенко, А. Р. | |
dc.date.accessioned | 2024-03-01T12:11:11Z | |
dc.date.available | 2024-03-01T12:11:11Z | |
dc.date.issued | 2024-03-01 | |
dc.identifier.citation | Фесенко А. Р. Комп’ютерна реалізація аналізу пошуку шляху в програмованих об'єктах ігри : кваліфікаційна робота магістра : 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6423 | |
dc.description.abstract | Ця робота присвячена розробці комп’ютерного аналізу пошуку шляху в програмованих об’єктах гри. Дослідження присвячено алгоритму A* в середовищі Unity з урахуванням gCost, hCost і fCost для ефективного визначення найкоротших шляхів. Особлива увага приділена динамічному оновленню сусідів кожного вузла, що забезпечує гнучкість алгоритму у відповіді на зміни у середовищі. Дослідження підтверджує ефективність алгоритму в задачах пошуку шляху, що є критичним у різних областях, таких як ігровий дизайн, симуляції та робототехніка. Інтеграція алгоритму в Unity відкриває нові можливості для розробників та підкреслює важливість дослідження для подальшого розвитку цих галузей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 122 «Комп'ютерні науки»;2024 | |
dc.subject | Unity | uk_UA |
dc.subject | IDA* | uk_UA |
dc.subject | SMA* | uk_UA |
dc.subject | пошук найкоротшого шляху | uk_UA |
dc.subject | графи | uk_UA |
dc.subject | А* | uk_UA |
dc.title | Комп’ютерна реалізація аналізу пошуку шляху в програмованих об'єктах ігри | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |