Репозиторий Dspace

Комп’ютерна реалізація аналізу пошуку шляху в програмованих об'єктах ігри

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Фесенко, А. Р.
dc.date.accessioned 2024-03-01T12:11:11Z
dc.date.available 2024-03-01T12:11:11Z
dc.date.issued 2024-03-01
dc.identifier.citation Фесенко А. Р. Комп’ютерна реалізація аналізу пошуку шляху в програмованих об'єктах ігри : кваліфікаційна робота магістра : 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6423
dc.description.abstract Ця робота присвячена розробці комп’ютерного аналізу пошуку шляху в програмованих об’єктах гри. Дослідження присвячено алгоритму A* в середовищі Unity з урахуванням gCost, hCost і fCost для ефективного визначення найкоротших шляхів. Особлива увага приділена динамічному оновленню сусідів кожного вузла, що забезпечує гнучкість алгоритму у відповіді на зміни у середовищі. Дослідження підтверджує ефективність алгоритму в задачах пошуку шляху, що є критичним у різних областях, таких як ігровий дизайн, симуляції та робототехніка. Інтеграція алгоритму в Unity відкриває нові можливості для розробників та підкреслює важливість дослідження для подальшого розвитку цих галузей. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 122 «Комп'ютерні науки»;2024
dc.subject Unity uk_UA
dc.subject IDA* uk_UA
dc.subject SMA* uk_UA
dc.subject пошук найкоротшого шляху uk_UA
dc.subject графи uk_UA
dc.subject А* uk_UA
dc.title Комп’ютерна реалізація аналізу пошуку шляху в програмованих об'єктах ігри uk_UA
dc.type Other uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись