dc.contributor.author |
Фесенко, А. Р. |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-01T12:11:11Z |
|
dc.date.available |
2024-03-01T12:11:11Z |
|
dc.date.issued |
2024-03-01 |
|
dc.identifier.citation |
Фесенко А. Р. Комп’ютерна реалізація аналізу пошуку шляху в програмованих об'єктах ігри : кваліфікаційна робота магістра : 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6423 |
|
dc.description.abstract |
Ця робота присвячена розробці комп’ютерного аналізу пошуку шляху в програмованих об’єктах гри. Дослідження присвячено алгоритму A* в середовищі Unity з урахуванням gCost, hCost і fCost для ефективного визначення найкоротших шляхів. Особлива увага приділена динамічному оновленню сусідів кожного вузла, що забезпечує гнучкість алгоритму у відповіді на зміни у середовищі. Дослідження підтверджує ефективність алгоритму в задачах пошуку шляху, що є критичним у різних областях, таких як ігровий дизайн, симуляції та робототехніка. Інтеграція алгоритму в Unity відкриває нові можливості для розробників та підкреслює важливість дослідження для подальшого розвитку цих галузей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
122 «Комп'ютерні науки»;2024 |
|
dc.subject |
Unity |
uk_UA |
dc.subject |
IDA* |
uk_UA |
dc.subject |
SMA* |
uk_UA |
dc.subject |
пошук найкоротшого шляху |
uk_UA |
dc.subject |
графи |
uk_UA |
dc.subject |
А* |
uk_UA |
dc.title |
Комп’ютерна реалізація аналізу пошуку шляху в програмованих об'єктах ігри |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |