Бакалаврські роботи: останні внесення

  • Дороніна, С. В. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У роботі показано як зовнішня реклама допомагає у боротьбі з корупцією. Актуальність і новизна інформаційного продукту: створення серій рекламних продуктів на антикорупційну тематику впливають на думку та світогляд людей, ...
  • Босова, В. А. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У роботі розроблена комплексна комунікаційна стратегія з просування послуг компанії «ТС-logistics» на українському ринку шляхом реалізації інформаційної акції «ТС-logistics – Ваш надійний партнер». Новизна інформаційного ...
  • Пилюк, К. В. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Проаналізовано відеоконтент певного сегменту регіональних ЗМІ. Визначено недоліки та переваги. Серед переваг виділено реконструкцію роботи регіональних медіа, зміна їхніх форматів діяльності та спрямованість на піднесення ...
  • Погудо, Д. В. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    За задумом дипломної роботи стане можливим вивчити та проаналізувати сучасні трансформації сторітелінгу в крос-медійному просторі, а також з’ясувати, який вплив на процес комунікації та оповідання. Зміст роботи ...
  • Нестеренко, Е. К. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У кваліфікаційній роботі, що присвячена особистому бренду створеному, за допомогою технологій соціальних мереж, досліджено розкриття стратегій та методів, які допомагають власниками побудувати й управляти своїм особистим ...
  • Кузьміченко, Н. О. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У дипломній роботі проаналізовано різні засоби рекламних та PR стратегій відносно ефективності їх взаємодії зі споживачем; з’ясувати найбільш ефективні способи взаємозв’язку та з’ясувати як змінювався процес комунікації з ...
  • Крючкова, Д. О. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У дипломній роботі досліджуються трансформації професійних журналістських стандартів та напрацювати рекомендації журналістам щодо роботи в умовах воєного стану. Результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, ...
  • Альошкіна, В. Ю. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Кваліфікаційна робота присвячена розробці стратегії, методів та інструментів рекламної комунікації, що використовуються в цій сфері з метою залучення клієнтів, просування продукції та підвищення впізнаваності бренду.
  • Клочко, Є. І. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У дипломній роботі ведеться розробка інструментів та засобів управління контентом у сучасних медіа, зокрема у інтернет ЗМІ. Результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, так і починаючим спеціалістам, ...
  • Іваніцька, А. Д. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Одержані результати дослідження щодо образу України в європейських ЗМІ можуть мати практичне значення у різних контекстах: розвитку комунікаційної стратегії держави, поліпшенні міжнародних стосунків, а також отримані ...
  • Аксьонов, О. І. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    Мета кваліфікаційної роботи: розробка та реалізація ефективної лендінг-сторінки з метою підвищення конверсії та популяризації бренду в цифровому середовищі. Проект передбачає аналіз цільової аудиторії, конкурентного ...
  • Чорна, А. В. (Університет митної справи та фінансів, 2024-07-30)
    У дипломній роботі вивчається теорія створення особистого бренду та аналіз рекламної діяльності як інструменту розвитку бренду; дослідження платформ просування бренду та перспектив використання рекламних інструментів ...
  • Позик, В. О. (Університет митної справи та фінансів, 2024-08-05)
    Встановлено, що податкова політика підприємства визначається як політика дій з метою визначення поведінки підприємства у формуванні податкових зобов'язань під впливом зовнішнього та внутрішнього середовищ. Проведена оцінка ...
  • Наумович, Т. Р. (Університет митної справи та фінансів, 2024-08-05)
    В роботі визначено сутність та поняття асортиментної політики; обґрунтовано використання таксономічного аналізу, що надає можливість своєчасно діагностувати наявність кризових явищ на підприємстві і сприятиме розробці ...
  • Мелешко, Е. В. (Університет митної справи та фінансів, 2024-08-05)
    Розглянуто вплив поведінки споживачів на результати діяльності підприємств готельного бізнесу. Досліджено поведінку споживачів готельних послуг. Надано характеристику маркетингових досліджень поведінки індивідуальних ...
  • Кисельова, Д. С. (Університет митної справи та фінансів, 2024-08-05)
    Встановлено, що інновація процесу є ключовим фактором для збільшення прибутковості, зниження витрат, підвищення продуктивності праці та заробітної плати персоналу. Виявлено необхідність формування та використання систем ...
  • Федорова, А. О. (Університет митної справи та фінансів, 2024-08-03)
    Розкрито суть основних постулатів конкурентоспроможності підприємств ресторанного бізнесу; охарактеризувано методи і показники оцінки конкурентоспроможності підприємств ресторанного бізнесу; досліджено теоретичні засади ...
  • Логвіненко, Р. К. (Університет митної справи та фінансів, 2024-08-02)
    Виходячи з поставленої мети виконано такі завдання досліджено теоретико-методичні аспекти формування конкурентних переваг підприємства; розглянуто методи та моделі прийняття рішень у забезпеченні конкурентних переваг ...
  • Рублєвська, С. П. (Університет митної справи та фінансів, 2024-08-03)
    В роботі визначено сутність економічного потенціалу та чинники його формування; розглянуто методичні підходи оцінювання економічного потенціалу підприємства; проаналізовано виробничий, трудовий, фінансовий потенціали ...
  • Тополь, Д. С. (Університет митної справи та фінансів, 2024-08-02)
    Виходячи з поставленої мети, виконано такі завдання: розглянути кадрову політику та набір персоналу готельного підприємства; надано характеристику процесам адаптації, навчанню та оцінці роботи персоналу готельного підприємства; ...