dc.contributor.author |
Руда, М.В. |
|
dc.contributor.author |
Копитко, М.І. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-11T12:39:02Z |
|
dc.date.available |
2024-01-11T12:39:02Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier.citation |
Руда М.В., Копитко М.І. Ефективний маркетинг як фактор зміцнення економічної безпеки підприємства. Науковий погляд: економіка та управління, № 3 (83) / 2023. С. 119-125. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6333 |
|
dc.description.abstract |
У статті актуалізовано сутність поняття «економічна безпека підприємства» з урахуванням маркетингової складової, а також подано дефініцію поняття «маркетингова безпека». Досліджено специфіку та структуру маркетингового середовища в Україні, у т.ч. в період воєнного стану. Визначено роль маркетингу у зміцненні економічної безпеки
на макрорівні в умовах загострення кризових явищ. Здійснено аналізування та окреслено фактори підвищення
ефективності маркетингової стратегії, зокрема вплив впровадження концепції «Маркетинг 4.0» на фінансові результати і конкурентну позицію суб’єкта господарювання. Запропоновано зміцнення економічної
безпеки підприємства із урахуванням активізації маркетингових зусиль для пошуку нових споживчих сегментів шляхом створення й збільшення цінності продуктів та послуг. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;№ 3 (83) / 2023 |
|
dc.subject |
економічна безпека підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова безпека |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг 4.0 |
uk_UA |
dc.subject |
клієнтоорієнтованість |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність |
uk_UA |
dc.title |
Ефективний маркетинг як фактор зміцнення економічної безпеки підприємства |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |